خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

ادامه پیروزی های شیرین میلان در روزی که سوسو همه کار کرد

ادامه پیروزی های شیرین میلان در روزی که سوسو همه کار کرد
پالرمو 1 -2 میلان؛ ادامه پیروزی های شیرین میلان در روزی که سوسو همه کار کرد

تیم های پالرمو و میلان از هفته دوازدهم رقابت های سری آ، در ورزشگاه رنزو باربرا به مصاف هم رفتند.

گزارش بازی
بازی آغاز می شود. میلان توپ و میدان را از همان ابتدا در اختیار می گیرد. باکا همان ابتدا در موقعیت خطرناک قرار می گیرد اما هوشیاری مدافعان پالرمو، منجر به از دست رفتن موقعیت می شود. دقیقه 12 حرکت بسیار زیبای بوناونتورا و فریب حریف، او را در موقعیت خوبی قرار می دهد اما شوت او با فاصله بسیار کمی به بیرون می رود. دقیقه15، بر روی اشتباه پوساوچ، بوناونتورا از این موقعیت استفاده کرده و توپ را از زیر دستان این سنگربان می رباید و به سوسو می فرستد، این بازیکن هم با شوت پای چپ، توپ را به تور دروازه پالرمو می چسباند. بازی 1-0 به نفع میلان در جریان است.

پنج دقیقه بعد شوت باکا به واکنش پوساوچ رو به رو می شود و میلان صاحب ضربه کرنر می شود. بازی آرام دنبال می شود، شاگردان دی زربی سعی در نفوذ از سمت چپ زمین دارند اما پالتا و آباته کار را برای آنها سخت می کنند. 35 دقیقه از بازی گذشته است. بازی در اختیار بازیکنان پالرمو است و اکنون نوبت آنها است تا به سمت دروازه میلان حمله کنند، دوناروما در مقابل شوت های بازیکنان پالرمو به خوبی مقاوت می کند. داور چهارم دیدار یک دقیقه وقت اضافی اعلام می کند و در این وقت هم اتفاق خاصی نمی افتد و نیمه اول تمام می شود.

نیمه دوم آغاز می شود. تیم پالرمو بازی را طوفانی شروع می کند، در ادامه میلان به کنترل بازی می پردازد و از سمت چپ یعنی جایی که دی شیلیو حضور دارد، به نفوذ می پردازد. بازی کمی خشن می شود، بازیکنان پالرمو با خطاهای خشن به بازی ادامه می دهند. دقیقه 60 پالرمو بسیار به گلزنی نزدیک می شود اما میلان دفاعی جانانه می کند و نمی گذارد این تیم سیسیلی به گل برسد. دقیقه 63 بالاخره ماتی فرناندز شیلیایی به جای پاشالیچ به بازی آمد. دقیقه 71، دیامانتی باتجربه با حرکتی ساده توپ را به نستروفسکی می سپارد و این بازیکن با شوتی ساده دروازه میلان را باز می کند. نتیجه بازی 1-1 است. سوسو برروی ضربه کاشته آزاد و سپس شوتی از راه دور با سوپرواکنش های پوساوچ رو به رو می شود، سوسو واقعاً در حال فشار وارد کردن است. لاپادولا به جای باکا وارد زمین می شود.

گل برای میلان! دقیقه 81 ضربه آزاد بازیکنان میلان، جلوی پای سوسو می افتد و این بازیکن با شوتی به سمت چارچوب ناخودآگاه توپ را به لاپادولا می رساند که این بازیکن تازه وارد، با پشت پای خود و به زیبایی هرچه تمام تر، روسونری را 2-1 پیش می اندازد.

در وقت های اضافه، توپی از خط دروازه ها عبور نمی کند تا میلان در رتبه سوم جدول باقی و در یک قدمی یونتوس و رم بماند.

برچسب‌ها: میلان آث میلان روسونری پالرمو ورزشگاه رنزو باربرا لوکاس باکا سوسو A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

485 Nancy1395/08/18

Black Buster: بازی رو دیدم سوسو عالی بود

18 آبان (17:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi