خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

ناپولی4 - 2 میلان؛ پیروزی ناپولی برابر میلان در یک بازی مهیج

ناپولی4 - 2 میلان؛ پیروزی ناپولی برابر میلان در یک بازی مهیج
در هفته دوم رقابت های سری آ، دو تیم ناپولی و میلان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار زیبا، ناپولی موفق شد 4-2 میلان را شکست دهد.

نیمه اول بازی
بازی آغاز شد، میلان بازی را تهاجمی و با پرس زیاد شروع کرد. در دقیقه 2 اولین موقعیت جدی میلان ایجاد شد که نیانگ با شوتی ضعیف به سمت دروازه رینا روانه کرد. کم کم ناپولی بر بازی تسلط پیدا کرد و شروع به پاسکاری در میانه زمین کرد، در دقیقه 8 روی پاس زیبای نیانگ آباته موقعیت صددرصد را به هدر داد. در دقیقه 13 رومانیولی در موقعیت آفساید دروازه حریف را باز کرد. دقیقه 19 مرتنز با حرکت از جناحین وارد محوطه جریمه می شود و با شوتی کات دار تیرک دروازه دوناروما را می لرزاند اما میلیک بر روی توپ برگشت، توپ را وارد دروازه می کند.

پس از گل اول میلان همچنان سردر گم بازی می کند و ناپولی به حملات خود ادامه می دهد و در دقیقه 27 باز هم مرتنز بر روی حرکت زیبا و شوت عالی خود دوناروما را وادار به سوپر واکنش می کند. در این دقایق میلان همچنان دفاعی بازی می کند وناپل به حملات خود ادامه می دهد. دقیقه 32 بازهم دوناروما میلان را نجات می دهد، میلان سر در گم است. دقیقه 33، روی ضربه کرنر و ضعف کوچکا و غفلت او، میلیک دومین گل خود و تیم ناپولی را روی ضربه سر وارد دروازه میلان می کند. بازی در ادامه با حملات پراکنده میلان ادامه پیدا می کند اما ناپولی ابتکار عمل را در دست دارد و نیمه اول به اتمام می رسد.

نیمه دوم بازی
نیمه دوم باز هم با حملات ناپولی آغاز شد. گل برای میلان! روسونری روی ضد حمله زیبا به سرعت توپ را به سوسو سپرد و این بازیکن با پاسی زیبا نیانگ را صاحبت توپ کرد و این بازیکن فرانسوی با استارتی زیبا، هیسای را از پیش رو برداشته و قفل دروازه ناپولی را گشود، در پی این گل، ساری از کنار زمین اخراج شد! بازی با گذشت زمان با هیجان تر دنبال می شود! سوپر گل برای میلان! سوسو! بازین اسپانیایی میلان با ضربه پای چپ خود از پشت محوطه بازی را به تساوی کشاند. بازی بسبار زیبا دنبال می شود. دقیقه 60 مرتنز روی ضربه کاشته خطرناک ظاهر می شود اما این موقعیت سرانجامی ندارد. میلان پس از به تساوی کشیدن بازی روی به بازی تهاجمی آورده است. بازی کمی از تب و تاب افتاده است اما همچنان دو تیم به دنبال گلزنی هستند. در دقیقه 72، زلینسکی به جای آلن وارد بازی می شود.

دقیقه 73 و باز هم مرتنز، روی حرکت زیبای این بازیکن و اشتباه دوباره آباته، و ضعف دفاع میلان در جایگیری، کایخون دروازه میلان را باز کرد. دقیقه 75، روی تصمیم مشکوک داور کوچکا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می شود! دقیقه 79 خرید جدید میلان سوسا به جای باکا و کالابریا به جای آباته وارد زمین شد، برای ناپولی هم اینسینیه جایگزین مرتنز شد. دقیقه 85 در یک صحنه مشکوک به پنالتی داور اعلام پنالتی نکرد تا بازی با تصمیمات مشکوک وی ادامه پیدا کند.

نیانگ به خاطر کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. آلبیول هم کارت زد دریافت کرد. در آخرین دقایق بازی ضربه کایخون توسط مدافع ایتالیایی میلان از روی خط بازگردانده می شود. رومانیولی بر روی خطای هند، از بازی اخراج شد و بدین ترتیب چهارمین گل ناپل هم به ثمر رسید تا میلان شکستی تحقیرآمیز تجربه کند.

برچسب‌ها: میلان آث میلان ناپولی روسونری سری آ نیانگ سوسو A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 2

421 Nancy1395/06/07

ایرما خوشکله: داور گند زد به بازی. بازی باید مساوی تموم میشد.

8 شهریور (02:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi