خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

میلان 1-0 پسکارا

میلان 1-0 پسکارا
گزارش بازی
بازی در ورزشگاه سن سیرو با حملات بی امان روسونری آغاز می شود. برای دقایقی پسکارا توپ و میدان را در اختیار گرفته و به سمت دروازه میلان حمله می کند. دقیقه 15 و بازی با تساوی 0-0 دنبال می شود. میلان سعی در گلزنی دارد اما دفاع پسکارا مانع این امر می شود. باکا موقعیت جدی را که سوسو فراهم آورده بود از دست می دهد. حملات میلان ادامه دارد، سوسو از سمت راست زمین کار را برای یاران ماسیمو اودو سخت کرده است. بوناونتورا در دقیقه 36 بازی با حرکتی زیبا، سعی در نفوذ داشت که با خطای بازیکن حریف رو به ر و شد و ضربه کاشته به دست آورد. این ضربه نیز تبدیل به گل نشد. ضربه سر نیانگ در دقیقه 43 به تیر دروازه بیزاری برخورد می کند تا مانع گلزنی روسونری شود.یک دقیقه بعد بیزاری تیمش را نجات می دهد و شوت خطرناک بوناونتورا را یک ضرب در اختیار می گیرد. نیمه اول به اتمام می رسد.

در آغاز نیمه دوم میلان صاحب ضربه آزاد، چسبیده به محوطه جریمه می شود. بوناونتورا پشت توپ قرار می گیرد و با زیرکی تمام توپ را از زیر پای مدافعان پسکارا عبور می دهد و میلان بدین ترتیب پیش می افتد. 1-0 به نفع میلان.

ماریو پاشالیچ برای اولین بار قرار است وارد زمین شود، او به جای نیانگ بازی خواهد کرد. پسکارا دو موقعیت پشت سر هم برای گلزنی به دست می آورد اما دوناروما به زیبایی مانع باز شدن دروازه اش می شود. یورای کوتسکا در حال گرم کردن است. وی به جای سوسا وارد زمین می شود. لوئیز آدریانو به جای باکا وارد زمین می شود. دقیقه 83 بازی است. در پایان هفت دقیقه وقت اضافه، بازی با نتیجه 1-0 به نفع میلان به اتمام می رسد تا این تیم به رتبه سوم جدول صعود کند.

برچسب‌ها: میلان آث میلان روسونری سانسیرو پسکارا بوناونتورا A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

295 Nancy1395/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi