خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

میلان 2 -2 اینتر؛ داستانِ جذاب دربی میلان، برنده نداشت

میلان 2 -2 اینتر؛ داستانِ جذاب دربی میلان، برنده نداشت
دو تیم میلان و اینتر در قالب هفته سیزدهم سری آ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

گزارش بازی
دقیقه 11 مارسلو بروزوویچ کرنری را از سمت راست ارسال کرد اما جفری کوندوگبیا توپ را از بالای دروازه میلان به بیرون زد. دقیقه 14 ژوائو ماریو که موفق نشد توپ را به ایکاردی برساند، پریشیچ را صاحب توپ کرد اما ضربه پای راست مهاجم کروات با بی دقتی در دستان دونارروما جای گرفت. دقیقه 22 کوتسکا از میلان به دلیل خطا روی کوندوگبیا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 24 دی آمبروسیو ارسالی زیبا برای پریشیچ ترتیب می دهد اما ضربه سر چکشی ایوان با اختلافی ناچیز و دور از دستان دوناروما از کنار تیرک افقی دروازه میلان به بیرون می رود. دقیقه 26 کوندوگبیا دوباره روی کرنر بروزوویچ روی توپ تاثیر می گذارد اما این بار هم توپ راه به درون دروازه دوناروما نمی برد. دقیقه 32 دی شیلیو به دلیل خطا روی دی آمبروسیو دومین کارت زرد میلانی ها را دریافت می کند.

دقیقه 36 گری مدل به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به جیسون موریو می دهد. دقیقه 40 دی شیلیو در موقعیتی مناسب پشت دروازه اینتر اقدام به شوت زنی می کند اما هاندانوویچ برای مهار این توپ مشکلی ندارد.

دقیقه 43 سوسو با یک ضربه بقل پای استادانه از گوشه سمت چپ محوطه جریمهِ اینتر دروازه هاندانوویچ را باز کرده و نتیجه را 1-0 به سود میزبان می کند. این گل در یک ضد حمله سریع و روی بی دقتی جفری کوندوگبیا و عملکرد فوق العاده سوسو شکل گرفت.

یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد. نیمه اول در حالی به اتمام رسید که اینتر با مالکیت 67 در برابر 33 برتری محسوسی داشت اما نتوانست بیش از یک بار از 10 شوت را درون چهارچوب میلان روانه کند و این در حالی بود که هر سه شوت روسونری درون چهارچوب بود.

نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود آ.ث.میلان به پایان رسید.

دقیقه 49 کریستین آنسالدی به علت خطا روی سوسو از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 53 آنتونیو کاندروا با یک شلیک مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه به زیبایی هر چه تمام تر دروازه دوناروما را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

تساوی 5 دقیقه بیشتر طول نکشید و باز هم سوسو در دقیقه 58 میراندا را به زیبایی از پیش رو برداشت و با یک ضربه دقیق نتیجه بازی را 2-1 به سود میلان تغییر داد.

دقیقه 65 ناگاتومو جای کریستین آنسالدی را در ترکیب اینتر گرفت. دقیقه 67 کاندوا توپ خوبی را برای پریشیچ فراهم کرد اما ضربه این بازیکن کروات با اختلافی ناچیز از کنار دروازه دوناروما بیرون رفت. دقیقه 70 فرناندز برای میلان جای نیانگ را گرفت.

دقیقه 74 کوتسکا پشت ضربه آزاد قرار گرفت اما شوت این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه هاندانوویچ بیرون رفت.

دقیقه 92 ایوان پریشیچ پس از ارسال کرنر از سمت چپ دروازه میلان، موفق شد با جاگیری مناسب بازی را به تساوی بکشد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

برچسب‌ها: میلان آث میلان اینتر سن سیرو روسونری سوسو دوناروما A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

477 Nancy1395/09/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi