خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

سن‌سیرو بازهم بانوی پیر را زمین گیر کرد

سن‌سیرو بازهم بانوی پیر را زمین گیر کرد
میلان 1-0 یوونتوس؛ جهنمِ سن‌سیرو بازهم بانوی پیر را زمین گیر کرد

گزارش بازی
یوونتوس و میلان تیم های اول و دوم جدول سری آ، در هفته نهم رقابت های سری آ در سن سیرو به مصاف هم رفتند. یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دوم بازی دیبالا روی پاس عرضی ساندرو، دوناروما را وادار به انجام واکنش کرد.

در سومین دقیقه ضربه الکس ساندرو از پشت محوطه جریمه، با فاصله کمی از کنار دروازه میلان به بیرون رفت. در چهارمین دقیقه و در ادامه حملات پردامنه یوونتوس، سانتر پیانیچ از روی یک ضربه آزاد با ضربه سر زیبای ساندرو، واکنش تماشایی دوناروما را به دنبال داشت و توپ به کرنر رفت.

در هشتمین دقیقه از بازی، پیانیچ از فاصله ای دور پشت ضربه آزاد قرار گرفت و ضربه او با برخورد به مدافعین میلان به شکل خطرناکی از کنار دروازه به کرنر رفت. در ادامه میلان تا حدودی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در نهمین دقیقه سوسو با ضربه ی پای چپ دروازه بوفون را تهدید کرد و توپ با واکنش سنگربان یوونتوس به کرنر رفت.

در چهاردهمین دقیقه از بازی، ارسال دنی آلوز از سمت راست با ضربه سر ساندرو همراه شد که دوباره دوناروما با واکنشی تماشایی توپ را به بیرون فرستاد. در بیست و یکمین دقیقه پاس عرضی ساندرو از سمت چپ با ضربه تماشایی دیبالا همراه شد که با واکنش دوناروما همراه شد.

در سی و سومین دقیقه از مسابقه روی یک ضدحمله دیبالا از بیرون آمدن دوناروما سعی داشت نهایت استفاده را ببرد، امّا ضربه او از میانه زمین به خوبی روی پای او جفت و جور نشد و توپ به بیرون رفت. روی این صحنه دیبالا از ناحیه ران دچار کشیدگی شد و کوادرادو به جای او به زمین آمد.

در سی و ششمین دقیقه از بازی میرالم پیانیچ با ضربه ای تماشایی از فاصله سی و پنج متری از روی یک ضربه آزاد دروازه دوناروما را باز کرد ودر حالی که برای لحظاتی گل پذیرفته شده بود، نیکولا ریتزولی پس از مشورت با کمکش، صحنه گل را آفساید تشخیص داد. بونوچی در این صحنه در آفساید قرار داشت، اگرچه اثری در جریان بازی نداشت.

در ادامه حملات یوونتوس نتیجه ای دربر نداشت و بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان نخستین دقیقه گونزالو هیگواین با ضربه ای ناقص درون محوطه جریمه اولین خطر را روی دروازه دوناروما در نیمه اول ایجاد کرد.

نیمه دوم شرایط بازی متعادل تر دنبال شد و بازی بیشتر در میانه میدان بود. امّا دو تیم روی اشتباهات بازیکنان یکدیگر، موقعیت هایی را به دست آوردند، امّا شوت های از راه دور کوادرادو برای یوونتوس و باکا برای میلان نتیجه ای به همراه نداشت.

در شصت و پنجمین دقیقه از بازی، یک دو زیبای سوسو و لوکاتلی، با ضربه لوکاتلی از گوشه محوطه جریمه همراه شد که به زیبایی به زیر طاق دروازه بوفون فرستاده شد تا میلان 1-0 از یوونتوس پیش افتد.

در هفتادمین دقیقه شوت پای چپ هرنانس از پشت محوطه جریمه میلان با فاصله کمی از کنار دروازه میلان به بیرون رفت. در ادامه یوونتوس حملات متعددی را روی دروازه دوناروما ایجاد کرد، امّا ضربه خطرناک دنی آلوز راهی به دروازه میلان پیدا نکرد.

در پایان بازی با حساب 1-0 به پایان رسید تا دومین شکست یوونتوس در فصل جاری هم در سن سیرو رقم خورد. یوونتوس هفته سوم در سن سیرو 2-1 مغلوب اینتر شده بود.

برچسب‌ها: آث میلان روسونری میلان سن سیرو یونتووس سری آ مانوئل لوکاتلی A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

603 Nancy1395/08/02

ایرما خوشکله: عجب حالی داد مونتلا. فقط برای این صداوسیما متاسفم! واقعا بی لیاقت اند این صداوسیمایی ها!

3 آبان (03:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi