خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

پیروزی سخت میلان برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

پیروزی سخت میلان برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی
دو تیم میلان و بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت میلان موفق شدپس از تساوی سه بر سه در جریان بازی در ضربات پنالتی بایرن را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، دو تیم میلان و بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در آمریکا به از ساعت 6 بامداد (پنجشنبه) به مصاف هم رفتند که در نهایت میلان موفق شد پس از تساوی سه بر سه در جریان بازی در ضربات پنالتی بایرن را شکست دهد.

گل نخست مسابقه دقیقه 23 برای میلان به ثمر رسید. روی کنترل اشتباه باداشتوبر در خط دفاعی بایرن مونیخ، نیانگ به راحتی صاحب توپ شد و پس از این که با اولریش در موقعیت تک به تک قرار گرفت با یک بغل پا دروازه بایرن را باز کرد.

دقیقه 29 بایرن گل مساوی را زد. داوید آلابا در منطقه راست زمین میلان صاحب توپ شد و با یک ارسال زمینی ریبری را در محوطه جریمه میلان صاحب توپ کرد، ستاره فرانسوی باوارایی ها پس از یک کنترل کوتاه، ضربه دقیقی به توپ وارد کرد و توپ ار در قعر دروازه دوناروما جای داد.

دقیقه 37 بایرن موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند . داوید آلابا با یک چرخش ناگهانی پشت محوطه میلان، با شیلیکی دقیق، گل دوم مونیخی ها را به ثمر رساند تا روی هر دو گل تیمش موثر بوده باشد.

دقیقه 49 میلان نتیجه را دو بر دو مساوی کرد. از منطقه چپ زمین بایرن و نزدیک به خط کرنر، سوسو توپ را به روی دروازه ارسال کرد و مدافع جوان بایرن توپ را ناقص دفع کرد و برتولاچی در محوطه جریمه بایرن با یک ضربه محکم روی پا، دروازه مونیخی ها را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

دقیقه 61 میلان موفق شد گل سوم را هم به ثمر برساند. کوچکا در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از این که سه بازیکن بایرن را به زیبای جای گذاشت، از پشت محوطه حریف ضربه ای به دروازه اولریش وارد کرد که پس از برخورد به مدافع بایرن تغییر جهت پیدا کرد و وارد دروازه شد.

در حالی که بازی با همین نتجه رو به پایان بود ، دقیقه 90 روی پنالتی که برنات از ورگارا جوان گرفت، فرانک ریبری توپ را به سمت راست دروازه دوناروما فرستاد و دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

پس از تساوی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه ، کار به ضربات پناتی کشیده شد. اولین ضربات را هوندا و فلیپ لام وارد دروازه هم کردند. در دومین ضربات، ماتری و آلابا دروازه را بازکردند و دوناروما و اولریش خلاف جهت توپ پریدند. سومین ضربه را کوچکا به صورت چیپ و برنات به سمت چپ دروازه فرستاد. اما پس از این که رومانیولی چهارمین ضربه میلان را گل کرد، رافینیا موفق به حفظ این روند نشد، و دوناروما پنالتی وی را مهار کرد.

بوناونتورا نیز آخرین پنالتی میلان را به گل تبدیل کرد تا روسونری برنده این نبرد دوستانه ولی سخت و نفس گیر شده باشد.

برچسب‌ها: آث میلان بایرن مونیخ میلان باداشتوبر فرانک ریبری رافینیا فلیپ لام داوید آلابا A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

398 Nancy1395/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi