خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

فن بروسلی حردانی در تمرین استقلال!

فن بروسلی حردانی در تمرین استقلال!
یکی از جوانانی که زیر نظر جواد نکونام توانست توانایی‌هایش را ثابت کرده و به یکی از مهمترین مدافعان سمت راست فوتبال ایران تبدیل شود، صالح حردانی است که اکنون می تواند یک بار دیگر با سرمربی سابقش همکاری کند.

بازیکنی که در لیگ نوزدهم با نظر نکو از رده‌های پایه به تیم بزرگسالان آمد و در لیگ بیستم سمت راست فولاد را قبضه کرد و همین درخشش کافی بود تا استقلال به مشتری پر و پا قرص او در تابستان 1401 تبدیل شود و سرانجام در پنجره زمستانی، این بازیکن را جذب کند.

حردانی در طول یک فصل و نیمی که برای استقلال به میدان رفته، بازیکن تأثیرگذاری بوده و حالا با آمدن نکونام، او انگیزه‌های دوچندانی پیدا کرده تا بتواند مانند دوران فرهاد مجیدی، به مدافع راست اصلی استقلال تبدیل شود.
دوئل حردانی و یامگا برای حضور در ترکیب استقلالِ نکونام، از اتفاقات جذاب فصل بعد خواهد بود، مگر اینکه سرمربی جوان آبی‌ها قصد داشته باشد از بازیکن فرانسوی تیمش یک خط جلوتر استفاده کرده و صالح را در پست مدافع راست به کار بگیرد.

برچسب‌ها: صالح حردانی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

39 حسین قهرمان 741402/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi