خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

فولادی‌های استقلال با جواد نکو شدند

فولادی‌های استقلال با جواد نکو شدند
تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز یکشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در پایان این دیدار با نتیجه یک - یک متوقف شد.

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که تک گل آبی‌های تهران در این مسابقه توسط زبیر نیکنفس، بازیکن سابق فولاد خوزستان به دست آمد.

زبیر که در دوره حضور در فولاد تجربه کار کردن زیر نظر جواد نکونام را داشت و در ابتدای لیگ بیست و یکم با نظر مثبت مجیدی به استقلال آمده بود، فصل گذشته و به خصوص در نیم فصل دوم چندان فرصت بازی به دست نیاورد.

درست مانند صالح حردانی که او هم سابقه کار کردن با نکونام در اهواز را در کارنامه داشت و پس از فصل فوق العاده با مجیدی، با ساپینتو چندان اوج نگرفت و به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.

استقلال با این حال این دو بازیکن با حضور نکونام در استقلال به نظر به روزهای خوب بازگشته و امیدوارند زیر نظر سرمربی سابق خود در فولاد، این بار با پیراهن آبی بدرخشند.

برچسب‌ها: زبیر نیک نفس صالح حردانی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 حسین قهرمان 741402/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi