خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

صالح حردانی این روز رویایی را در استقلال می‌بیند؟

صالح حردانی این روز رویایی را در استقلال می‌بیند؟
مدافع راست جوان آبی‌ها در پایان بازی دست به کار جالبی زد.

پیروزی تک‌گله استقلال برابر حریف کرمانی در سومین هفته مسابقات با توجه به جو استادیوم، شیرینی مضاعفی برای مدافع قهرمانی داشت.
عملکرد قابل قبول مسی‌ها در طول بازی باعث شده بود تا استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه برای تماشای گل برتری تیمشان بیشتر از ۷۰ دقیقه صبر کنند و همین موضوع خوشحالی آنها پس از پیروزی را دوچندان کرد.
بازیکنان استقلال که در پایان بازی به گرفتن ژست‌های فاتحانه با پس‌زمینه تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی پیش روی لنز عکاس باشگاه مشغول شده بودند، صحنه‌های جالبی رقم زدند که یکی از آنها حرکت صالح حردانی بود.
مدافع جوان آبی‌ها که از زمان حضورش در نیم‌فصل گذشته جان تازه‌ای به جناح راست استقلال داده، بعد از اینکه بازی برابر سپاهان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، سرخوش از کسب دو پیروزی متوالی با آبی‌ها، بازوبند کاپیتانی را از سیدحسین حسینی گرفت و روی بازوی خودش بست تا آن فیگورهای بامزه‌ی همیشگی‌اش برابر دوربین‌ها رنگ تازه‌ای بگیرد.

حردانی که در اردوی تیم ملی هم پای ثابت تمرینات بدنسازی بود، اتفاقا از فیزیک بدنی مناسبی هم برخوردار است و به قول فوتبالی‌ها "چهارتا دمبل زده تا بازوبند به دستش گریه نکند".
هرچند وینگ‌بک محبوب استقلالی‌ها برای بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در جریان بازی باید چند سالی صبر کند، اما بعید نیست علاقه او به این پارچه ارزشمند باعث شود ماجرای مجیدی و شریفات بین سیدحسین حسینی و حردانی هم تکرار شود و شاید او هم زودتر از موعد مقرر، بعد از یک حرکت خاص بتواند بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو ببند.

برچسب‌ها: استقلال صالح حردانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

79 Esteghlal Fc‌1401/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi