خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,717

دو روی سکه حردانی در دربی

دو روی سکه حردانی در دربی
در صورتی که قرار به حضور صالح حردانی در دربی امشب باشد، او کار آسانی مقابل نفرات هجومی پرسپولیس نخواهد داشت.

هنوز معلوم نیست که کوین یامگا به دربی خواهد رسید یا نه.

در صورتی که مهره کلیدی آبی‌ها بازی امشب را از دست بدهد، صالح حردانی جای او را در ترکیب اصلی خواهد گرفت. بازیکنی که از دربی، هم خاطره خوب دارد هم خاطره بد.

او در اولین حضورش در دربی، عملکرد بسیار خوبی داشت و جدا از آنکه با یک سانتر دیدنی، لقمه را برای رودی ژستد آماده کرد تا استقلال از باخت به رقیب سنتی فرار کند، در کارهای دفاعی هم عملکرد قابل قبولی داشت و در یک صحنه، توپ را از جلوی پای مهدی ترابی دور کرد و به نوعی دروازه تیمش را نجات داد.

خاطره تلخ حردانی از دربی، مربوط به آخرین تقابل دو تیم است. جایی که روی تک گل بازی، ضربه عیسی آل کثیر، با برخورد به این بازیکن تغییر جهت داد و وارد دروازه حسینی شد.

حردانی که این فصل، کمتر مورد اعتماد ساپینتو قرار گرفته، حالا این فرصت را دارد که در صورت آماده نبودن یامگا، جای او را در ترکیب اصلی بگیرد و باید حواسش به مهره‌های هجومی پرسپولیس به خصوص مهدی ترابی باشد که این‌روزها فرم بسیار خوبی دارد و مهار او اصلا کار راحتی نیست.

برچسب‌ها: استقلال صالح حردانی کوین یامگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

41 Sporties_fa@1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi