خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

روز پرفروغ ابوالفضل؛ جلالی اینجاست

روز پرفروغ ابوالفضل؛ جلالی اینجاست
استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و در یک دیدار سخت در خانه نفت MIS به تساوی بدون گل رسید.

در این بازی به وضوح عدم توازن در دو سمت چپ و راست آبی‌ها مشاهده می‌شد. هر قدر که سمت چپ آبی‌ها فعال بود و بارها توانست تیم نفت را اذیت کند برعکس در سمت راست اوضاع خوب پیش نرفت.

صالح امشب ۵۸ دقیقه بازی کرد و اگر ساپینتو هوشمندانه او را تعویض نمی‌کرد، احتمال دریافت گل یا اخراج صالح زیاد بود. استارت‌های انفجاری شنانی، صالح را کلافه کرده بود و خیلی زود و با یک خطای خشن، کارت زرد را دریافت کرد. پس از آن شماره ۲ استقلال محتاط عمل می‌کرد و اما فضای پشت صالح حردانی محلی بود که مهاجری روی آن برنامه ریزی کرده بود و یامگا هم نتوانست به او کمک کند.

پس از خروج صالح و اضافه شدن یامگا به دفاع راست، او به دلیل فیزیک مناسب تر توانست شنانی را کنترل کند و زهر حملات نفتی‌ها از این سمت را بگیرد.

اما روی دیگر سکه آبی‌ها، جلالی بود.
روزی که قراردادش را با استقلال تمدید کرد رو به روی خبرنگاران ایستاد و گفت جلالی اینجاست، جمله‌ای که همبازیانش هم به شوخی تکرار کردند اما نمایش بی نقص ابوالفضل در این بازی هشدار جدی او به نورافکن، همبازیش در تیم ملی هم بود. او نه تنها در دفاع بلکه در حمله هم اثرگذار بود و با قدرت حمل توپ بالا و سانترهای مناسب شب خوبی را سپری کرد.

اگرچه آبی‌ها ۲ امتیاز حساس را در مسجد سلیمان جا گذاشتند اما این بازی برای جلالی و حردانی دو شب متفاوت را رقم زد.

برچسب‌ها: استقلال صالح حردانی ابوالفضل جلالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

71 Esteghlal Fc‌1401/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi