خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

حرف زدن کافی است؛ ایتالیا در جام جهانی حضور نخواهد داشت

حرف زدن کافی است؛ ایتالیا در جام جهانی حضور نخواهد داشت
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بار دیگر به شایعات اخیر درمورد شانس مجدد این کشور برای حضور در جام جهانی واکنش نشان داد.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، از حرف زدن در مورد اینکه برای ایتالیا شانس مجددی جهت حضور در جام جهانی قطر داده می شود، خسته شده است.

طرفداری| به گزارش وبسایت فوتبال ایتالیا، برخی از هواداران تیم ملی ایتالیا با وجود شکست 1-0 مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی آف جام جهانی در ماه مارس، هنوز امیدوارند که آنزوری به نحوی در جام جهانی آینده حضور داشته باشد. این درحالی است که لاجوردی پوشان باید خودشان را برای مسابقات یورو 2024 در آلمان آماده کنند.

گراوینا در مصاحبه‌ای که پیش از دیدار مقابل آلمان در لیگ ملت‌ها اروپا انجام داد، از بحث های خسته‌کننده در مورد شانس مجدد آتزوری برای حضور در جام‌جهانی قطر گله کرد:

من می‌خواهم درباره یک موضوع صحبت کنم و آن هم شانس مجدد برای حضور در جام جهانی است؛ این بحث ها در مورد شانس مجدد باعث می‌شود اعتبار [فوتبال] ما کمتر شود. ایتالیا در جام جهانی حضور ندارد، ما در زمین بازی شکست خوردیم و فکر کردن به فرصت مجدد علاوه بر اینکه غیرقابل قبول است، موجب تحقیر و تمسخر خودمان می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا سپس به درخواست‌ هواداران مبنی بر استعفای خودش و روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری، پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی واکنش نشان داد:

می‌خواهم واضح بگویم که چنین اقدامی پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت، آیا واقعاً فکر می‌کنید استعفای من و مانچینی تأثیرات مثبتی داشته باشد؟ من عاشق رویارویی با مشکلات هستم و مسئولیت آنها را می پذیرم. این یک مرحله حساس است، ما باید [تلاش کنیم تا ] اعتبار خود را دوباره به دست بیاوریم.
در نهایت، گراوینا گفت که چه انتظاراتی از دیدار امشب مقابل آلمان ها دارد:

ما همیشه به ایتالیایی‌ها حقیقت را گفته‌ایم؛ می‌دانیم که گاهی اوقات بیان حقایق، امری ناخوشایند است. ما پارسال نتیجه فوق‌العاده ای گرفتیم. با یک تیم معمولی قهرمان اروپا شدیم؛ که البته بعد از قهرمانی تبدیل به گروهی خاص شدند؛ اما این تیم دوباره به تیمی معمولی تبدیل شد و اکنون در بحران قرار دارد. ما آسیب دیدیم، برخی بازیکنان بسیار خسته هستند، برخی دیگر محدودیت سنی دارند از جمله کیه لینی که بازنشسته شد. من انتظار دارم در این بازی [مقابل آلمان] با غرورمان به نتایج اخیر واکنش نشان دهیم. انتظار ندارم که این دیدار بخواهد مشکلات را حل کند یا وضعیت را وخیم تر کند.

گفتنی است ایتالیا با آلمان، انگلیس و مجارستان در لیگ ملت های اروپا هم گروه شده است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

28 Esteghlal Fc‌1401/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi