خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

خشم هلندی‌ها: سومی را از ما گرفتند!

خشم هلندی‌ها: سومی را از ما گرفتند!
هلند و ایتالیا امروز در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت ایتالیایی‌ها موفق شدند با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و مدال برنز را به دست بیاورند.

نیمه اول با برتری 2-0 ایتالیایی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم هلند با گل برخواین اختلاف را کم کرد اما کیه‌زا بار دیگر اختلاف را دو گله کرد تا بازی با نتیجه 3-1 دنبال شود. هلندی‌ها در 10 دقیقه پایانی دو بار توسط وخهورست و واینالدوم دروازه ایتالیا را باز کردند که می‌توانست کار را به وقت‌های اضافه بکشاند؛ اما گل وخهورست در دقیقه 82 آفساید اعلام شد. این تصمیم تیم داوری خشم هلندی‌ها را به دنبال داشت.

در نزدیکی محوطه جریمه ایتالیا واینالدوم با خطا سرنگون شد تا یک ضربه آزاد به سود هلند اعلام شود. کوپ‌ماینرز این ضربه را شلیک کرد و توپ او با برخورد به دیواره دفاعی ایتالیا منحرف شد. این توپ در نزدیکی دروازه به وخهورست رسید و او دروازه دوناروما را باز کرد.

درحالی‌که وخهورست توپ را از درون دروازه بیرون آورد و مشغول شادی بود مشخص شد که این گل آفساید تشخیص داده شده و مردود است. بررسی تصاویر آهسته نشان می‌داد زمانی که ضربه آزاد زده شده وخهورست در آفساید قرار ندارد. اما ضربه کم‌ارتفاع کوپ‌ماینرز در بین راه به واینالدوم برخورد می‌کند که مقابل دیوار دفاعی ایتالیا ایستاده است.

در این لحظه است که وخهورست از آخرین مدافع ایتالیایی عبور کرده و در آفساید قرار دارد. اگر ضربه کوپ‌ماینرز به بازیکنی ایتالیایی برخورد می‌کرد وخهورست در موقعیت آفساید قرار نداشت و گل او موردپذیرش قرار می‌گرفت اما برخورد توپ به یک هلندی او را در آفساید قرار داده است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا تیم ملی هلند لیگ ملت های اروپا ووت وخهورست فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

68 ※宲會 King 會宲※1402/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi