خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,476

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: امیدوارم مانچینی بماند

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: امیدوارم مانچینی بماند
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا امید دارد سرمربی آتزوری به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

گابریله گراوینا می گوید هیچ کس انتظار حذف ایتالیا از جام جهانی را نداشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از RAI، تیم ملی ایتالیا با شکست شب گذشته مقابل مقدونیه شمالی از صعود به جام جهانی 2022 قطر بازماند. این در حالی است که این تیم در تابستان گذشته توانسته بود فاتح مسابقات یورو شود. بعد از این بازی گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد حذف آتزوری از جام جهانی گفت:

فوتبال همین است و وقتی در این ورزش هستید باید این چنین اتفاقاتی را بپذیرید. واقعا برای هوادارانمان ناراحتم. لذتی که در تابستان بردیم باقی می ماند اما تلخی بزرگی هم به خاطر این شکست به وجود آمده است. انتظارش را نداشتیم. این بچه ها همین چند ماه پیش به کشورمان یک رویای فوق العاده دادند. با این حال نباید در گذشته بمانیم و این بازی باز هم به ما نشان داد که باید روی چیزی کار کنیم. به طور مثال باید به این مشکل که به بازیکنان جوان بازی نمی رسد، رسیدگی کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا از سازمان لیگ به خاطر به تعویق نیانداختن یک هفته از مسابقات به منظور تمرین بیشتر تیم ملی عصبانی است یا نه، گفت:

ناراحت کننده است چون بازیکنان عملا تنها یک روز تمرین کامل داشتند و این کمکی نکرد اما نمی خواهم جنجال به پا کنم. مربیان تیم ملی کار سختی برای انتخاب بازیکن دارند چون تقریبا 30 درصد از بازیکنان تیم های پایه ایتالیایی هستند. مشکل دیگر این است که هر بار بازیکنان را به تیم ملی فرا می خوانیم، باشگاه ها مقاومت نشان می دهند. آنها تیم ملی را بیشتر یک مایه آزار می دانند تا یک فرصت.
گراوینا که در حرکتی عجیب در کنفرانس خبری بعد از بازی در کنار مانچینی حضور داشت تا حمایتش از این مربی را نشان دهد، در پاسخ به این که آیا فدراسیونش پای مانچینی خواهد ایستاد یا نه، گفت:

امیدوارم مانچینی به کار در کنار ما ادامه دهد. او به ما تعهد دارد. امیدوارم بتواند از این حذف گذر کند و در راس امور بماند تا بتوانیم به کارمان در کنار هم ادامه دهیم. همان طور که تعریف ها بعد از یورو را قبول کردیم باید انتقادات را هم قبول کنیم اما باید از تیم ملی حمایت کنم. با سری بالا به کارمان ادامه می دهیم. مشکلی با انتقادات ندارم اما نمی خواهیم آسیب بیشتری به تیم ملی بزنیم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا گابریله گراوینا روبرتو مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Esteghlal Fc‌1401/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi