خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

نگاهی جامع به گروه B یورو 2024

نگاهی جامع به گروه B یورو 2024
در گروه B مسابقات جام ملت‌های اروپا قرار است اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی با یکدیگر رقابت کنند

قرعه کشی یورو 2024، مسابقاتی که قرار است کمتر از چهار ماه دیگر به میزبانی آلمان برگزار شود، صورت گرفت که در آن وضعیت بسیاری از گروه‌ها مشخص شد و در این مطلب مروری خواهیم داشت بر روی گروه B که از نظر رسانه‌ها به عنوان گروه مرگ مسابقات شناخته می‌شود و از همین حالا یکی از سوالات علاقه‌مندان فوتبال این خواهد بود که از بین تیم‌های کرواسی، اسپانیا، آلبانی و ایتالیا کدام‌یک صعود خواهند کرد.

کرواسی-اسپانیا:
از یورو 2012 شروع شد و پس از آن در یورو 2016 و 2020، خدای فوتبال این دوئل را تبدیل به یک عادت کرد. در لهستان و فرانسه در مرحله گروهی دیدار داشتند که در سال 2012، اسپانیا یک بر صفر به برد رسید اما در دوره بعدی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در یورو 2020 هم که تا لحظه آخر شاهد یک رقابت جذاب و دل‌انگیز در قلب اروپا بودیم که در نهایت کروات‌ها کم آوردند و در وقت‌های اضافی مغلوب لاروخا شدند. حال دو تیم باید در مرحله گروهی یورو 2024 برای یازدهمین مرتبه در آلمان رودررو شوند که قطعا به عنوان سومین بازی در شروع این تورنمنت، یک آغاز ایده‎‌آل خواهد بود.

ایتالیا-آلبانی:
ایتالیا تا به‌حال در 4 بازی به آلبانی شکست نخورده و اکنون جدال سیلوینوی برزیلی با ایتالیا از اتفاقات جالب این تورنمنت خواهد بود.

آلبانی-کرواسی:
دو کشور حوزه بالکان که قرار است برای نخستین‌بار در تاریخشان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

ایتالیا-اسپانیا:
از نیمه نهایی یورو 2020 و ماجرایی که جورجو کیلینی پیش از ضربات پنالتی مقابل لاروخا به وجود آورد و از آنجا که در شرایط مشابهی با کرواسی، این دیدار از یورو 2008 همواره در حال تکرار بوده است. 40 جدال، اسپانیا 15 برد، ایتالیا 12 برد و 13 تساوی تمامی تاریخچه‌ای است که سبب می‌شود همگی انتظار بیشتری از این بازی داشته باشیم.

کرواسی-ایتالیا:
دیگر هم‌گروهان یورو 2012 که آنجا بازی این دو تیم برنده نداشت اما نکته مهم‌تر این است که در 9 بازی، کرواسی 3 برد و 5 تساوی را برابر آتزوری تجربه کرده و تنها یک شکست مقابل ایتالیا داشته است که این شکست در قرن بیستم بوده است!

آلبانی-اسپانیا:
آلبانی در برابر اسپانیا هم حرفی برای گفتن نداشته و در تجربه هشت بازی که در هشت دیدار بازنده بوده، 31 گل خورده و با 3 گل زده ضعیف ترین نسخه خود را برابر ماتادورها به نمایش گذاشته است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا ایتالیا یورو2020 یورو 2024 یورو یورو 2020 بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

40 میلاد پل قرح1402/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi