خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

کومان: از خودم و تیمم عصبانی‌ام، به خصوص از خودم!

کومان: از خودم و تیمم عصبانی‌ام، به خصوص از خودم!
بعد از شکست 3-2 هلند مقابل ایتالیا که باعث شد نارنجی‌پوشان مدال برنز لیگ ملت‌های اروپا را از دست بدهند، رونالد کومان به شدت از عملکرد تیمش انتقاد کرد. او از عملکرد هلند به عنوان عملکردی فاجعه‌بار یاد کرد و خودش را هم به تندی مورد انتقاد قرار داد.

کومان به خصوص از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول مسابقه عصبانی بود. هلندی‌ها خیلی زود دو گل دریافت کردند و 2-0 عقب افتادند.
سرمربی هلند در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: "مشکل ما کیفیت تکنیکی و تاکتیکی نیست. مشکل نداشتن اراده برای موفقیت است. ما باید از این بازی شرمنده باشیم چون اراده برای رسیدن به موفقیت اصل و اساس یک تیم است".

کومان در ادامه گفت: "با وجود شکست مقابل کرواسی ما در آن مسابقه نقاط مثبت زیادی داشتیم. ولی بازی‌ای که امروز در نیمه اول انجام دادیم. به نظر من افتضاح بهترین کلمه برای توصیفش است. بدتر از این نمی‌شد. من خودم را خیلی مقصر می‌دانم چون نتوانستم طوری مدیریت کنم که اراده برای موفقیت در تیم به وجود بیاید. این بازی هیچ ربطی به تاکتیک نداشت".

سرمربی هالند در ادامه با اشاره به گل اول ایتالیا که روی اشتباه دونیل مالن به ثمر رسید گفت: "اصلا نمی‌خواهم درباره تک تک بازیکنان صحبت کنم. ولی روی گل اول سانتی روی تیر دوم ارسال شد که دیمارکو آنجا حضور داشت. خب، ما یک وینگر راست داریم که باید او را یارگیری می‌کرد. نباید در آن موقعیت بازیکن حریف را برای مدافعان رها کرد. مسئولیت وینگر راست است که او را مهار کند".

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا تیم ملی هلند رونالد کومان لیگ ملت های اروپا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 ※宲會 King 會宲※1402/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi