خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

واکنش ستاره یونایتد به شایعه رفتن به بارسلونا

واکنش ستاره یونایتد به شایعه رفتن به بارسلونا
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی و 27 ساله منچستریونایتد شایعات انتقال به بارسلونا را رد کرد.
برونو فرناندز در دو فصل ابتدایی خود در ترکیب منچستریونایتد عملکرد فوق العاده ای داشته و به بهترین بازیکن این تیم و یکی از بهترین های لیگ برتر تبدیل شد. اما شرایط در سومین فصل حضور در اولدترافورد چندان باب میل برونو فرناندز نیست و او امسال در 14 بازی تنها یک بار موفق به گلزنی شده است
اما در روزهای اخیر اخباری در مورد نارضایتی تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد از شرایط این تیم و تمایل آنها به جدایی از این باشگاه مطرح شده است. همچنین اخبار حاکی از احتمال انتقال برونو فرناندز در فصل تابستان به بارسلونا و شروع مذاکرات طرفین برای رقم خوردن این انتقال بوده است. اما برونو فرناندز شخصا به این شایعات واکنش نشان داده و این اخبار را با "دروغ اول آوریل" مقایسه کرده است
برونو فرناندز در پاسخ به پست SPORTTV در صفحه اینستاگرام این شبکه نوشت: "من فکر می‌کنم سال جدید تازه چند روز پیش شروع شده، اما انگار اول آوریل شده است. یا این شایعات تنها فقط اخبار جعلی خبرنگاران است؟"
البته در صورتی که ناکامی های یونایتد ادامه پیدا کرده و این تیم در پایان فصل نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، ممکن است در فصل تابستان شاهد جدایی برخی از بازیکنان بزرگ این تیم باشیم.

برچسب‌ها: بارسلونا منچستر یونایتد برونو فرناندز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi