خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

کار بارسا برای تمدید با آرائوخو سخت‌تر شد

کار بارسا برای تمدید با آرائوخو سخت‌تر شد
بارسلونا قصد دارد قرارداد رونالد آرائوخو را تمدید کند ولی او از دو غول انگلیسی پیشنهاد بهتری‌ دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو سه فصل پیش بود که توانست وارد فهرست تیم اول بارسلونا شود. فصل گذشته او از ابتدای فصل جزو بازیکنان تیم اول باشگاه لقب گرفت و بازی‌های خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه‌ای فصل جاری بدون‌شک بهترین مدافع تیمش بوده و در عین جوانی توانسته جایگاه ثابتی در تیم به‌دست بیاورد.

چندی پیش بود که ادعا شد رئال مادرید به آرائوخو پیشنهاد داده و از وی خواسته تا قراردادش را تمدید نکند. قراردادی که یک سال و نیم دیگر به اتمام می‌رسد و رئال منتظر او خواهد ماند.

تمدید با آرائوخو توصیه جدی ژاوی به سران بارسا بوده ولی مشکل اینجاست که بازیکن حاضر نیست تحت هر شرایطی قراردادش را تمدید کند و منتظر بهترین پیشنهاد خواهد ماند.

آرائوخو بدون تردید بهترین مدافع فصل بارسا بوده و در بازی اخیر برابر اتلتیکو هم یکی از چهار گل تیمش را به ثمر رساند تا ثابت کند که دریافت دستمزد بیشتر حق اوست. قامت بلند، توان بدنی بالا، شخصیت قوی در میدان و بیرون زمین، قدرت سرزنی بالا و شم گلزنی او در کنار تبحر در مهار مهاجمان حریف، بارسا را وادار به فراهم کردن شرایط تمدید قرارداد او کرده ولی امروز سایت گل خبر داد که دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد اخیرا با مدیر برنامه‌های آرائوخو مذاکرات را شروع کرده‌اند و پیشنهادشان نیز بالاتر از بارسلوناست. مساله‌ای که ممکن است در نهایت سد راه تمدید قرارداد آرائوخو شود.

یونایتد به‌شدت نیاز به تقویت خط دفاعی خود دارد و چلسی هم که احتمال جدایی کریستیانسن، رودیگر و آسپلیکوئتا را بالا می‌بیند، تلاش‌ها برای جذب مدافع میانی با کیفیت را شروع کرده و به نظر، آرائوخو جزو اولویت‌هاست.

بارسلونا می‌داند که باید در تمدید با آرائوخو عجله کند، در غیر این‌صورت بعید نیست این بازیکن را فصل آینده در لیگ برتر انگلیس ببینیم.

برچسب‌ها: بارسلونا رونالد آرائوخو منچستر یونایتد چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

93 ☫ ایران ☫1400/11/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi