خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

برای جذب ستاره بارسا؛ PSG رقیب یونایتد شد

برای جذب ستاره بارسا؛ PSG رقیب یونایتد شد
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، با منچستریونایتد رقابت کند.
w2s1bqii.jpg?w=315

پی اس جی روزهای شلوغی را در یک هفته اخیر سپری کرده اما همچنان در حال بررسی بازار نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان جدید است.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از احتمال جدایی فرنکی دی‌یونگ از بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو خبر داده بودند و منچستریونایتد به عنوان مشتری جدی او مطرح شده بود.
حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ یکی از عوامل اصلی علاقه یونایتد به این بازیکن است، چرا که این دو پیش از این روزهای درخشانی را در آژاکس با یکدیگر سپری کرده بودند.
با این حال روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که یونایتد حالا رقیبی جدید و جدی دارد و پی اس جی نیز قصد دارد تلاش خودش را برای به خدمت گفتن این بازیکن انجام دهد.

01658420.jpeg

لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدیدی که قرار است وظیفه جذب بازیکنان در پی اس جی را برعهده بگیرد، این هافبک 25 ساله را در فهرست افراد مدنظرش برای فصل آینده قرار داده و امیدوار است که بتواند او را برای حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.
این باشگاه فرانسوی پیش از این نیز زمانی که دی‌یونگ در سال 2019 از آژاکس جدا شد برای جذب این بازیکن تلاش کرده بود اما او تصمیم گرفت که به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داده و راهی بارسلونا شود.
به نظر می‌رسد که با توجه به حضور پی اس جی در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان، شانس این باشگاه برای جذب دی‌یونگ بیشتر از منچستریونایتد باشد که فصل آینده باید در رقابت‌های لیگ اروپا به میدان برود.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن منچستر یونایتد بارسلونا فرنکی دی یونگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi