خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

خوشبینی منچستر؛ دی‌یونگ در چندقدمی اُلدترافورد

خوشبینی منچستر؛ دی‌یونگ در چندقدمی اُلدترافورد
منچستریونایتد خوشبین است به‌زودی بتواند با بارسلونا برای جذب فرانکی دی یونگ به توافق برسد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هلندی بارسلونا یکی از بازیکنانی است که باشگاه بی میل به فروش او نیست. فرانکی دی یونگ در آستانه چهارمین فصل حضورش در بارسا و پس از دو سال بد، مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد اما در چند مصاحبه تاکید کرده است که از بودن در بارسا راضی است و حاضر به ترک این تیم نیست. این در حالی است که مدیران بارسا به دلیل دستمزد بالای بازیکن و نیز قیمت فروش خوب وی، تمایل دارند برای بهبود شرایط اقتصادی، او را واگذار کنند.

اریک تن هاخ، مربی هلندی جدید یونایتد، سابقه کار با دی یونگ در آژاکس را دارد و مشتاق است او را در تیم جدیدش نیز داشته باشد. به همین‌منظور یونایتد اخیرا پیشنهادی 60 میلیون یورویی به بارسا ارائه داد که بلافاصله رد شد. طبق ادعای گاردین، پیشنهاد دوم یونایتد 70 میلیون یورو خواهد بود اما بارسلونا اصرار دارد که به کمتر از 80 میلیون یورو رضایت نخواهد داد.

طبق این گزارش، مدیران یونایتد خوشبین هستند که در نهایت با رقمی بین 70 تا 80 میلیون یورو توافق را نهایی کنند. این در حالی است که هنوز خود بازیکن رضایت به جدایی ندارد و باید دید تن هاخ در صحبت با دی یونگ نظر وی را عوض خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها: بارسلونا فرنکی دی یونگ منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 بـارسـلـونــا1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi