خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

گزینه جدید بارسلونا برای تقویت خط دفاعی

گزینه جدید بارسلونا برای تقویت خط دفاعی
هر چه بیشتر به انتهای فصل نزدیک می شویم، حرف و حدیث ها درباره چینش تیم ها برای فصل آینده و فعالیتی که قرار است در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند بیشتر می شود.

به گزارش فوتبالی، ژاوی از وقتی که هدایت بارسلونا را در دست گرفته است، به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب بارسلونا بوده است تا بدین ترتیب بتواند آن ترکیبی را که مد نظر خودش است در بارسلونا پیاده کند. او ابتدا به سراغ تقویت خط حمله بارسلونا رفت و از لاپورتا خواست تا بازیکنان مد نظرش را در ژانویه خریداری کند و در نهایت این اتفاق هم افتاد.

به گفته دیلی استار، اکنون بارسلونا به دنبال تقویت خط دفاعی خود در تابستان آینده نیز هست و یکی از گزینه های این تیم، اریک بایلی، مدافع ساحل عاجی منچستر یونایتد است. این مدافع از سال 2016 در جمع شیاطین سرخ حضور داشته است و البته با آمدن رانگنیک نقشش در منچستر یونایتد کمتر شده است و پایین تر از مدافعانی مثل واران و مگوایر قرار گرفته است و همین قضیه او را به فکر جدایی انداخته است و بارسلونا می تواند یک مقصد برای او باشد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برایش رخ خواهد داد. ژاوی از وضعیت خط دفاعی بارسلونا هم رضایت ندارد.

برچسب‌ها: بارسلونا اریک بایی منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 ☫ ایران ☫1400/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi