خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

شجاعی و آندو؛ شانس برای سومین جام‌جهانی؟

شجاعی و آندو؛ شانس برای سومین جام‌جهانی؟
آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی در آستانه ثبت یک رکورد رویایی و تاریخی در فوتبال ایران خواهند بود؛البته به شرطی که ایران به جام جهانی برود و آنها جزو 23 مرد تیم باشند.
شانس صعود ایران برای جام جهانی 2018 بسیار بالا رفته و در صورت حضور تیموریان و شجاعی در مسابقات جام جهانی، آنها تنها افرادی هستند که در 3 دوره از مسابقات جام جهانی حضور خواهند داشت.

مهدی مهدوی کیا، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، علی دایی، امیرحسین صادقی و... بازیکنانی هستند که در 2 دوره جام جهانی حضور داشته‌اند و حالا برای تیم ملی این فرصت وجود دارد که با نفراتی به جام جهانی برود که در 3 دوره از این مسابقات در کنار تیم بودند.

آندرانیک تیموریان در جام جهانی 2006 برابر مکزیک، پرتغال و آنگولا و در جام جهانی 2014 برابر آرژانتین، نیجریه و بوسنی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته است؛ البته مسعود شجاعی هم به عنوان یار حاضر در 2 دوره بازی های کمتری در این عرصه داشته است. او در 77 دقیقه بازی برابر آنگولا در جام جهانی 2006،در یک دقیقه بازی برابر نیجریه، 76 دقیقه برابر آرژانتین و45 دقیقه برابر بوسنی به میدان آمده است. در حال حاضر مهدوی کیا و آندو با 540 دقیقه حضور در جام جهانی رکورددار هستند.

برچسب‌ها: آندرانیک تیموریان مسعود شجاعی جام‌جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

249 خانه سازی1395/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi