خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

درخواست سپاهان برای معاوضه بازیکن با شاه ماهی استقلال

درخواست سپاهان برای معاوضه بازیکن با شاه ماهی استقلال
وقتی که اختلافات آندرانیک تیموریان و باشگاه استقلال علنی شد، دیگر تیم‌های لیگ‌برتری برای به خدمت گرفتن هافبک ملی‌پوش آبی‌پوشان دست به کار شدند. پدیده مشهد جدی‌ترین گزینه برای خرید آندو محسوب می‌شد اما زردپوشان اصفهانی نیز تلاش زیادی انجام دادند تا او را در نیم‌فصل دوم به جمع خود اضافه کنند. سپاهان بعد از جدایی امید ابراهیمی نتوانست جایگزین مناسبی برای او در پست هافبک دفاعی پیدا کند و به همین دلیل قصد دارد با جذب شماره 14 استقلال، این خلأ را پر کند.

استقلال به حریف، سخت بازیکن می‌دهد

سامورایی استقلال در لیگ چهاردهم عملکرد ضعیفی داشته و دیگر مقبولیت سابق را در میان سکوهای آبی و حتی امیر قلعه‌نوعی ندارد. او از شرایط خود در این تیم راضی نیست و می‌خواهد به صورت قطعی از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

مسئولان استقلال نیز با این موضوع موافق هستند اما نکته این جاست که مقصد بعدی تیموریان در نحوه صدور رضایت‌نامه توسط آنها بسیار اهمیت دارد. آندو هنوز یک سال و نیم دیگر باتیم آبی‌پوش پایتخت قرارداد دارد و برای پیوستن به تیمی دیگر باید رضایت استقلال را جلب کند. شنیده می‌شود بهرام افشارزاده حدود 300 تا 500 میلیون تومان برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن درخواست کرده. اما اگر تیم‌های بزرگی مانند سپاهان و تراکتورسازی که مدعی قهرمانی هستند او را بخواهند این رقم تا 800 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. خود تیموریان نیز برای یک نیم‌فصل یک میلیارد تومان می‌خواهد که پرداخت چنین مبلغی در توان کمتر باشگاهی است!

مذاکره سپاهان با آندو در اصفهان

پرافتخارترین تیم لیگ برتر از فرصت حضور استقلال در اصفهان استفاده و با تیموریان مذاکره کرد. آبی‌پوشان برای بازی با ذوب‌آهن به این شهر رفته بودند که مسئولان سپاهان در این سفر به صورت خصوصی با آندو صحبت کردند. زردپوشان با پرداخت یک میلیارد تومان به این بازیکن مشکل دارند چرا که پولی در بساط ندارند.

استقلال، معاوضه را نپذیرفت

یکی از بازیکنان سپاهان مورد توجه امیر قلعه‌نوعی قرار گرفته و ژنرال به مدیران باشگاه گفته که او رادر فصل نقل و انتقالات جذب کنند. اما زردپوشان اعلام کرده‌اند در صورتی حاضر به این کار هستند که تیموریان را در ازای او جذب کنند. این مسئله با مخالفت باشگاه استقلال مواجه شده و مذاکرات را به بن‌بست کشیده است.

سپاهان پول ندارد!

حسین فرکی روی جذب هافبک ملی‌پوش استقلال حساب کرده اما نکته عجیب، مشکل مالی سپاهان است. قهرمان 4 دوره لیگ‌برتر که جزو متمول‌ترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود در این فصل با بی‌پولی مواجه شده و به همین خاطر توان پرداخت مبلغ مورد نظر آندو را ندارد.

البته همان‌طور که گفته شد بعید است استقلال با واگذاری مهره‌ای مانند آندرانیک تیموریان به سپاهان، حریف سرسختی را تقویت کند. به نظر می‌رسد شرط آندو یعنی گرفتن یک میلیارد برای نیم‌فصل از سوی پدیده تأمین شده که او این گونه جلو می‌رود.

برچسب‌ها: آندرانیک تیموریان آندرانیک تیموتیان تیموریان آندرانیک شاه ماهی هافبک نقل و انتقالات نیم فصل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

498 پسران برترازگل1393/09/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi