خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

آندرانیک راهی اصفهان می شود؟

آندرانیک راهی اصفهان می شود؟
آندرانیک هم به مانند اکثر فوتبالیست‌های ایرانی به شدت در مورد نحوه دریافت مبلغ قراردادش حساس است و از آنجایی که یکی از سنگین‌ترین قراردادهای لیگ چهاردهم را هم با باشگاه استقلال امضا کرده این روزها به شدت از مدیرعامل باشگاه انتقاد می‌کند و به قول خودش درخواست دریافت مطالباتش را دارد. اما در جبهه مقابل هم شرایط دست کمی از اینطرف ندارد و امیر قلعه‌نویی از ابتدای فصل تا به امروز یکی از منتقدان جدی آندو بوده و بارها حضور او در جام جهانی را به افت کیفیت فوتبال باشگاهی آندو ربط داده است.
بهرام افشارزاده هم که بدون شک در این روزها شرایط مالی مناسبی را در مجموعه باشگاه نمی‌بیند با انتقاد از رفتار آندو او را در مقابل تماشاگران استقلال قرار داده تا کم کم هافبک آبی‌ها ساکش را بر دوش بگیرد و از مجموعه باشگاه جدا شود. به هر حال حضور امید ابراهیمی و محمدرضا خرسند نیا این امیدواری را در دل مدیرعامل و سرمربی استقلال ایجاد کرده که از بابت جدایی آندرانیک ضربه ای به تیم وارد نمی‌شود.
اما بعد از بررسی اختلافات باشگاه استقلال باید سری هم به اردوگاه سپاهان زد که در طی نیم فصل اول لیگ به شدت در پست هافبک دفاعی دچار مشکل بودند و حتی آزمایش کردن پنج بازیکن در این پست هم نتوانست جای خالی امید ابراهیمی را پر کند. در کنار آن وضعیت شجاع هم به سمت و سویی پیش رفت که بحران در پست هافبک دفاعی سپاهان بدتر از قبل شد و امروز حسین فرکی بیش از هر پست دیگری احتیاج به بازیکنی دارد که فضای خالی مقابل مدافعانش را پوشش دهد و چه کسی بهتر از آندرانیک تیموریان که در این پست یکی از بهترین هافبک‌های داخلی فوتبال ماست البته به شرطی که آمادگی لازم را داشته باشد.
سپاهانی‌ها قبل از این هم به صورت تلویحی و غیر مستقیم برای جذب آندو ابراز تمایل کرده‌اند و خوشبختانه مشکل مالی هم برای جذب آندرانیک وجود ندارد تا شاید هافبک آبی‌ها قبل از رفتن به جام ملت‌های آسیا به اصفهان بیاید و تحت عنوان بازیکن سپاهان با تیم ملی راهی استرالیا شود.

برچسب‌ها: آندرانیک اصفهان تیموریان تیموتیان آندرانیک تیموریان آندرانیک تیموتیان سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 4

330 طبس کلاب1393/09/04

سویسانگلیس: اره سپاهان همیشه قهرمانه

27 دی (13:59)


سپاهان کردوان: سپاهان قهرمانه چه با آندو چه بی آندو

9 آذر (14:53)


ئخ.1382: آخ جون

5 آذر (20:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi