خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

تراکتور در حداکثر فاصله با کاپیتان شجاعی!

تراکتور در حداکثر فاصله با کاپیتان شجاعی!
به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بیست و یکم ساعتی پیش قرعه کشی شد و 16 تیم حاضر، حریفان خود در طول فصل را شناختند. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته تیم تراکتور اولین بازی خود را در تبریز مقابل گل گهر سیرجان برگزار خواهد کرد؛ به این ترتیب سرخ پوشان فوتبال تبریز که با جدایی تعداد زیادی از چهره های شاخص خود چهره ای دگرگون شده راهی لیگ برتر خواهند کرد، باید پذیرای امیر قلعه نویی و تیمی باشند که در حد یک مدعی جدی بسته شده است.

تراکتوری ها فصل گذشته را با نفت مسجد سلیمان، نساجی، سپاهان، مس و فولاد شروع کردند ولی این بار کارشان به مراتب سخت تر است؛ آنها بعد از رویارویی با گل گهر باید راهی آبادان شوند تا مقابل صنعت نفت قرار بگیرند. بازی سوم سرخ پوشان مقابل استقلال خواهد بود؛ تیمی که طی دو فصل اخیر شکست های تلخی برایشان در تبریز رقم زده است. آنها سپس در تهران با پیکان دیدار می کنند و در هفته پنجم باید مقابل سپاهان در تبریز به میدان بروند؛ تیمی که فصل گذشته در هفته سوم مقابلش در تبریز شکست خوردند.

در چنین شرایطی یک شروع بسیار دشوار را برای تراکتور در لیگ بیست و یکم شاهد هستیم و باید ببینیم فیروز کریمی چگونه تیمش را آماده این چالش بزرگ خواهد کرد. البته مدیریت باشگاه هم بایستی به فکر باز کردن پنجره و ثبت قرارداد بازیکنان جدید تا شروع فصل باشد چرا که با نفرات فعلی نمی توان انتظار خاصی از تراکتور در چالش پیش رو داشت.

در ادامه برنامه کامل بازی های تراکتور در نیم فصل اول لیگ برتر 01-1400 را می توانید مشاهده کنید:

هفته1: تراکتور – گل گهر سیرجان (میزبان)
هفته 2: تراکتور – صنعت نفت آبادان(میهمان)
هفته 3: تراکتور - استقلال(میزبان)
هفته 4: تراکتور - پیکان(میهمان)
هفته 5: تراکتور - سپاهان(میزبان)
هفته 6: تراکتور - پدیده(میهمان)
هفته 7: تراکتور - فولاد(میزبان)
هفته 8: تراکتور - آلومینیوم(میهمان)
هفته 9: تراکتور - مس رفسنجان(میزبان)
هفته 10: تراکتور - نفت مسجد سلیمان(میهمان)
هفته 11: تراکتور - هوادار(میزبان)
هفته 12: تراکتور - ذوب آهن(میهمان)
هفته 13: تراکتور - پرسپولیس(میزبان)
هفته 14: تراکتور - فجرسپاسی(میزبان)
هفته15: تراکتور – نساجی(میهمان)
در حاشیه:
-توشاک، دنیزلی و منصوریان سه مربی هستند که طی سه فصل اخیر با توجه به شروع نه چندان خوب خیلی زود از تراکتور کنار گذاشته شدند. شروع این فصل تراکتور به مراتب سخت تر از فصل های گذشته است.

-تراکتوری ها در آخرین بازی فصل که سال بعد برگزار می شود، میزبان نساجی خواهند بود؛ تیمی که مسعود شجاعی، کاپیتان سه فصل اخیر تراکتور را در اختیار دارد. البته باید دید شجاعی تا آن موقع در نساجی خواهد بود یا خیر.

-تراکتور طی 8 هفته نخست با دو تیمی روبرو خواهد شد که سرمربیانش فصل گذشته در مقطعی هدایت این تیم را به عهده داشتند. نفت و منصوریان در هفته دوم و خطیبی و آلومینیوم در هفته هشتم با تراکتور دیدار خواهند کرد.

-تراکتور طی پنج هفته پایانی با دو تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی و هوادار دیدار خواهد کرد.

برچسب‌ها: تراکتور شجاعی برنامه بازی ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 تـراکـتــور1400/07/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi