خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
جام‌جهانی
3

فعانی در صدر داوران جام جهانی 2018

20 3

ایران   1397/03/28

به گزارش ورزش11، عملکرد عالی علیرضا فغانی در دیدار آلمان و مکزیک باعث سربلندی جامعه داوری کشورمان در صحنه بین المللی شد.پس از این اتفاق در نظرسنجی سایت رتبه‌بندی داوران، فغانی درصدر داوران جام جهانی 2018 قرار دارد. با عملکرد روز گذشته تیم داوری ایران امیدواری برای قضاوت آن ها در مراحل پایانی جام افزایش یافت.

شجاعی و آندو؛ شانس برای سومین جام‌جهانی؟

16 0

ایران   1395/09/05

آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی در آستانه ثبت یک رکورد رویایی و تاریخی در فوتبال ایران خواهند بود؛البته به شرطی که ایران به جام جهانی برود و آنها جزو 23 مرد تیم باشند.شانس صعود ایران برای جام جهانی 2018 بسیار بالا رفته و در صورت حضور تیموریان و شجاعی در مسابقات جام جهانی، آنها تنها افرادی هستند که در 3 دوره از مسابقات جام جهانی حضور خواهند داشت.مهدی مهدوی کیا، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، علی دایی، امیرحسین صادقی ...

هاوارد: با حضور در جام جهانی2018بازنشست میشوم

7 0

آمریکا   1395/06/04

دروازه‌بان تیم فوتبال اورتون از تلاش بسیار خود برای همراهی و حمایت تیم کشورش در یک دوره جام جهانی دیگر خبر داد.تیم هاوارد«تیم هاوارد»‌که در جام جهانی ۲۰۱۴ در دروازه‌ تیم ملی فوتبال آمریکا ایستاد و بازی‌های خوبی انجام داد، با وجودی که اوایل بهار وارد ۳۶ سالگی می‌شود، هنوز خواب و خیال‌های بسیاری دارد.این گلر توانمند که اکنون سابقه حضور در ۱۰۴ بازی ملی را در کارنامه ورزشی‌اش یدک می‌کشد، در آخرین مصاحبه‌ خود عنوان کرده ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi