خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

پیروزی دراماتیک اما شیرین روسونری با درخشش باکا

پیروزی دراماتیک اما شیرین روسونری با درخشش باکا
میلان 3 - 2 تورینو؛ پیروزی دراماتیک اما شیرین روسونری با درخشش باکا

میلان در اولین گام در رقابت های سری آ، موفق شد به لطف درخشش باکا بازی را با پیروزی پشت سر گذارد.

تیم میلان موفق شد تورینو را در ورزشگاه سن سیرو با هت تریک باکا شکست دهد و اولین پیروزی خود در فصل جدید را به دست آورد.

نیمه اول
میلان در ابتدای بازی با حملاتی سریع، سعی در گشودن دروازه پادلی داشت اما دفاع تورینو مانع کار می شد. تورینو کم کم اعتماد به نفس پیدا می کرد و به سمت دروازه میلان حملاتی انجام می داد اما دفاع روسونری عملکرد قابل قبولی از خود نشان می داد. در دقیقه 15 بازی، بر روی حرکت زیبای بوناونتورا میلان می توانست به گل برسد که با بی دقتی نیانگ، توپ به بیرون رفت. در دقیقه 17 بازی شوت لیاییچ با فاصله کمی از دروازه دوناروما به بیرون رفت. دقیقه 19 بازی رومانیولی روی پاس زیبایی، آنتونلی را صاحب موقعیت کرد اما با هوشیاری پادلی منجر به گل نشد. دقیقه 33 پاس زیبای سوسو به باکا رسید اما بازهم پادلی مانع گلزنی شد. سرانجام در دقیقه 38 با پاس نیانگ به آباته و پاس زیبای وی، باکا با ضربه سر قفل دروازه تورینو را گشود.

نیمه دوم
در ابتدای نیمه دوم بلوتی، روی سانتر مولینارو از سمت چپ دروازه روسونری را باز کرد. شادی تورینو تنها چند دقیقه دوام داشت تا این که در دقیقه 50، رومانیولی با پاس زیبایی نیانگ را صاحب توپ کرد و او با سانتر از گوشه زمین توپ را به باکا سپرد واین گلزن کلمبیایی گل دوم میلان و خود را به ثمر رساند.

در ادامه میلان با حملات خود سعی در افزایش فاصله داشت اما دفاع تورینو با دفع توپ مکرر مانع این کار می شد اما باز هم دقیقه 61 روی حرکت پا به توپ جک بوناونتورا و خطای مدافع تورینو بر روی او، داماتو به سود روسونری ها اعلام پنالتی کرد و باکا با به ثمر رساند این گل در اولین بازی این فصل خود برای میلان، هت تریک کرد.

دقیقه 73 بوناونتورا جای خود را به برتولاچی داد اما دقایقی بعد در برخورد با بازیکن تورینو مصدوم شد و جای خود ر ا به آندره آ پولی داد. مصدومیت برتولاچی شدید است و وی به بیمارستان منتقل شد. در ادامه بازی تورینو برای جبران اختلاف به سمت دروازه میلان حملاتی ترتیب دید و روی یک صحنه، مولینارو با شوت محکم خود دوناروما را وادار به واکنش کرد. دقیقه 86 بازی، کارلوس باکا در میان تشویق تماشاگران جای خود را به لوئیز آدریانو داد. در دقیقه 91 بازی باسلی، بار دیگر در وازه میلان را گشود تا دقایق پایانی بازی با هیجان بیشتری دنبال شود. دقیقه 94 روی صحنه مشکوک داور نقطه پنالتی را نشان داد اما جیجی دوناروما میلان را نجات داد.

برچسب‌ها: میلان آث میلان سری آ تورینو کارلوس باکا روسونری سن سیرو A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

437 Nancy1395/06/01

ایرما خوشکله: قیافه میهالوویچ بعد بازی رو دیدین؟ حتماً باورش نمیشد که شاگردان خودش اینجوری تو اولین بازی فصل حالش رو بگیرن.

2 شهریور (03:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi