خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

کیه وو 1 - 3 میلان؛ پیروزی 6 امتیازی روسونری در ورونا

کیه وو 1 - 3 میلان؛ پیروزی 6 امتیازی روسونری در ورونا
میلان موفق شد در یک بازی حساس، کیه وو را شکست دهد.

گزارش بازی
بازی شروع می شود. در ابتدای بازی تیم کیه وو فشار خود را افزایش می دهد و سعی در استفاده از امتیاز میزبانی و اعمال فشار دارد اما روسونری اجازه گلزنی نمی دهد، بازی به حالت معمولی باز می گردد و هر دو تیم در حال سنجش یکدیگر هستند. سانتر سوسو از گوشه زمین در آستانه ورود به دروازه، با هوشیاری بازیکنان کیه وو، برمی گردد.

مالکیت توپ در دست میلان است و شاگردان مونتلا با به گردش درآوردن توپ، سعی در پیدا کردن روزنه برای نفوذ هستند. دقیقه 34 شوت از راه دور سوسو، با اختلاف بسیار کم به بیرون می رود. لوکاتلی با کارت زرد داور روبه رو می شود. دقیقه 43 و سوپرگل برای میلان! یورای کوتسکا پس از توپ ربایی از حریف، توپ را جلوی پای خود می اندازد و با پای چپ خود، توپ را از مسافتی دور به زیبایی وارد دروازه کیه وو می کند. 1-0 میلان در ورونا پیش است. نیمه اول با برتری میلان تمام می شود.

نیمه دوم بازی آغاز می شود. تنها ثانیه هایی پس از آغاز بازی در نیمه دوم، میلان دومین گل را هم به ثمر می رساند. پاس بوناونتورا به نیانگ و چرخش زیبای این بازیکن فرانسوی باعث سردرگمی مدافع کیه وو می شود، و نیانگ با شوت پای چپ خود، توپ را به گوشه سمت راست دروازه می فرستد.

توپ و میدان در اختیار میلان است و این تیم با حملاتی سریع سعی می کند سومین گل را هم به ثمر برساند. لاپادولا جای خود را به خوزه سوسا می دهد. مونتلا تغییر سیستم می دهد. دقیقه 76، بازیکن سابق میلان والتر بیرشا، بر روی ضربه کاشته از فاصله نزدیک، دروازه دوناروما را باز می کند تا وی نواند پنجمین کلین شیت خود را ثبت کند. بازی 2-1 در جریان است.

دقیقه 80 آندره آ پولی به جای سوسو وارد زمین می شود. دقیقه 88 کارلوس باکا، گلزن کلمبیایی میلان به جای نیانگ وارد زمین می شود، نیانگ در میان تشویق تماشاگران بازی را ترک می کند. 4 دقیقه وقت اضافه اعلام می شود. در دقایق پایانی، کارلوس باکا شوتی را روانه دروازه می کند که با برخورد به داینلی مسیر عوض می کند و وارد دروازه می شود. 3-1 بازی در آستانه اتمام است. در همینجا داور سوت پایان بازی را به صدا در می آورد.

برچسب‌ها: آث میلان میلان روسونری کیه وو ورونا وینچنزو مونتلا یورای کوتسکا کارلوس باکا A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

400 Nancy1395/07/28

ایرما خوشکله: بازی فوق العاده زیبایی بود. میلان باید بیشتر از 3 گل می زد.

29 مهر (04:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi