خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

3 امتیاز بسیار ارزشمند روسونری از لوئیجی فراریس

3 امتیاز بسیار ارزشمند روسونری از لوئیجی فراریس
سامپدوریا 0 - 1 میلان / 3 امتیاز بسیار ارزشمند روسونری از لوئیجی فراریس

دو تیم سامپدوریا و میلان در استادیوم لوئیجی فراریس به مصاف هم رفتند که در نهایت میلان موفق شد با نتیجه یک هیچ و با گل باکا پیروز میدان شود.

نیمه اول بازی
بازی آغاز می شود، میلان دقایق ابتدایی بازی سعی در اختیار گرفتن بازی دارد و حملاتی انجام می دهد اما در حدی نیستند که دروازه ویویانو را تهدید کنند. جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه 11 بازی اتفاق می افتد، شوت توریرا با واکنش زیبای دوناروما مواجه می شود. دقیقه 18 بازی است و میلان همچنان در حال حمله است، به نظر می رسد زمین لوئیجی فراریس خیس است زیرا بازیکنان دائما لیز می خورند.دقیقه 31 یاکوب سالا به دلیل مصدومیت جای خود را به پریرا می دهد.

کنترل بازی از دست ماسیمیلیانو ایراتی خارج شده است و با در اکثر سوت ها اشتباه می کند. موریل از پشت محوطه جریمه آماده ضربه کاشته می شود اما شوت وی به لاپادولا برخورد می کند و به بیرون می رود. اشتباه مونتولیوو برای میلان گران تمام می شد اما ستاره جوان میلان در درون دروازه با واکنشی زیبا مانع گلزنی یاران جامپائولو می شود. فشار حملات میلان در این دقایق بیشتر شده است و سامپدوریا با 11 نفر در خطر دفاع به دفاع کردن می پردازد اما میلان در خلق موقعیت ناموفق است بدین ترتیب نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان می رسد.

نیمه دوم بازی
دقیقه 47 بوناونتورا با کارت زرد داور روبه رو می شود. کمی بعد سوسو در یک صحنه مشکوک به پنالتی بر روی زمین می افتد اما داور توجهی نمی کند، بازی در جریان است. لوکاتلی در حال ورود به زمین است، او به جای سوسا وارد زمین می شود. بازی در حالت تعادل است و نمی توان گفت کدام تیم بهتر بازی می کند، دقیقه 61 بازی است و باکا در حال گرم کردن برای ورود به زمین است. دقیقه 63، گلزن کلمبیایی میلان به جای جانلوکا لاپادولا به زمین بازی می آید. دقیقه 69 برونو فرناندز و پرائت تعویض می شوند. در گوشه زمین بر روی استارت زیبای نیانگ میلان صاحب ضربه کاشته می شود، اما این ضربه هم راه به جایی نمی برد. دقیقه 73 و شوت باکا با واکنش زیبای ویویانو همراه می شود، جدی ترین موقعیت میلان شکل گرفت. باز هم صحنه مشکوک و بازهم به پنالتی مشکوکی که داور نادیده گرفت. پریرا با بی دقتی نیانگ را در محوطه جریمه نقش بر زمین کرد اما ایراتی اعتقادی به خطا نداشت. شوت موریل از گوشه سمت راست زمین تیرک دروازه میلان را لرزاند و مدافعات میلان سریع توپ را دفع کردند. دقیقه 85، گل برای میلان به ثمر می رسد. سوسو بر روی اشتباه مدافع سامپدوریا توپ را جلو می برد و با پاسی زیبا باکا را صاحب توپ می کند و این بازیکن با تمام کنندگی خاص خود، دروازه ویویانو را فرو می پاشد.

در ادامه سامپدوریا با حملاتی سعی در جبران نتیجه دارد اما در7 دقیقه وقت اضافه نمی تواند کاری انجام دهد و میلان با پیروزی از جنوا به میلان باز می گردد.

برچسب‌ها: میلان آث میلان سامپدوریا باکا روسونری جنوا لوئیجی فراریس A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

316 Nancy1395/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi