خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

پیام خداحافظی برلوسکنی: عشق شما در موفقیت میلان حیاتی بود

پیام خداحافظی برلوسکنی: عشق شما در موفقیت میلان حیاتی بود
پیام خداحافظی سیلویو برلوسکنی برای هواداران: عشق شما در موفقیت میلان حیاتی بود.

سیلویو برلوسکنی، مالک سابق باشگاه میلان که برای 30 سال در این باشگاه حضور داشت در فیسبوک رسمی‌ خود با هواداران روسونری خداحافظی کرد.

"30 سال پیش من میلان را با عشق خریدم. عملی‌ برخواسته از عشقی‌ بزرگتر: من به این گروه که پتانسیل لازم را داشتند، ایمان داشتم. به سرمایه گذاری در آث میلان برای بردن جام‌های بین المللی ایمان داشتم.
طبیعتاً حالا ناراحت هستم اما آرامم. چون اعتقاد دارم که این کاری که کردم، به نفع میلان است. چیزی که هنوز برای تیفوسی‌های تیم زنده است. این 30 سال، پر بود از خاطرات بزرگ. افتخار می‌‌کنم که تیم را به موفق‌ترین باشگاه دنیا تبدیل کردم. بازیکنان بزرگ، مربیان و مدیرانی که در باشگاه بودند را به یاد می‌‌آورم و از آنها تشکر می‌‌کنم. خیلی‌ از آنها برای همیشه اسطوره‌های فوتبال باقی‌ خواهند ماند. اسطوره‌های که به ما کمک کردند تا این پیروزی‌های بزرگ را در تاریخ ایتالیا، اروپا و جهان بنویسیم.
اما از همه چیز مهمتر، من هیچگاه تعهد و عشق هواداران را فراموش نمی‌‌کند: احساس میلیون‌ها روسونری که کمکشان در ساخت این تیم خاص، بسیار حیاتی بوده است. خاص تر از همه، قوی تر از همه، قوی تر از حسادت، نا عدالتی و بد شانسی.
حالا من در کنار آنها روی سکو‌ها به تشویق تیم می‌‌پردازم. شاید برای برد‌ها خوشحال شوم و شاید بعضی‌ روز‌ها از باخت‌ها ناراحت شوم اما مطمئنم که به زودی، همه ما با هم، موفقیت‌های جدید میلان را جشن خواهیم گرفت. چیزی که سنت میلان است."

برچسب‌ها: میلان آث میلان روسونری سیلویو برلوسکنی خداحافظی A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

238 Nancy1395/05/23

ایرما خوشکله: رییس ممنون بابت همه چیز. اگه تو نبودی امروز هم میلان ما ۷ تا قهرمانی اروپا نداشت. تا دنیا دنیاس، مدیون تو هستیم رییس.

24 مرداد (04:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi