خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

مارکو فاسونه مدیر اجرایی جدید میلان شد

مارکو فاسونه مدیر اجرایی جدید میلان شد
گروه چینی اعلام کردند، مارکو فاسونه، به عنوان مدیر اجرایی جدید، در کادر مدیریتی میلان شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایتالیا (آنسا)، پس از گذشت 30 سال، با اتمام سلطنت سلیویو برلوسکنی در میلان و آمدن کنسرسیوم چینی، آدریانو گالیانی روز های پایانی دوران پر فراز و نشیبش در میلان را سپری می کند و کم کم باید جای خود را به مارکو فاسونه بدهد.

مارکو فاسونه کیست؟
مارکو فاسونه، متولد سال 1964 است، او فارغ التحصیل رشته ادبیات مدرن در سال 1987 از دانشگاه تورین ایتالیا است. فاسونه سابقاً مدیریت شرکت های تجاری را بر عهده داشته است.

6 سال با یوونتوس
در جولای سال 2003 به عنوان مدیر بازاریابی باشگاه یوونتوس وارد دنیای ورزش شد. او به سرعت به عنوان مدیر ارشد یوونتوس در حوزه فروش و بازاریابی برگزیده شد. او همچنین یکی از معماران ورزشگاه جدید یوونتوس است و در راه بین المللی شدن برند یوونتوس کمک شایان توجهی کرد.

شکار دی لورنتیس!
کیفیت کار فاسونه باعث شد دی لورنتیس وی را در آگوست سال2009 به عنوان مدیر اجرایی ناپولی، برگزیند. وظیفه او کمک به ناپولی در جهت جهانی شدن بود. دو سال پس از همکاری با دی لورنتیس، او بازنشستگی خود را اعلام کرد و نامه ی خداحافظی به هواداران و باشگاه نوشت.

دوران پر تنش در اینتر
اما این پایان کار او نبود و در می سال 2012 به عنوان مدیر اجرایی در اینتر شروع به کار کرد او سپس به عنوان مدیر ارشد اجرایی باشگاه توسط توهیر ترفیع گرفت و مدیریت و تبلیغات و بازاریابی اینتر میلان را اداره کرد. در سپتامبر سال 2015، اینتری ها که فاسونه را یک یوونتوسی می دانستند خواهان خروج او شدند. اینترمیلان طی بیانیه ای جدایی فاسونه از اینتر را اعلام کرد تا تنش بین دو طرف این گونه خاتمه یابد.

برچسب‌ها: میلان آث میلان مارکو فاسونه سیلویو برلوسکنی روسونری یونتوس آدریانو گالیانی A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

306 Nancy1395/05/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi