خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

لیورپول 2-0 میلان؛ پیراهن جدید برای بندرنشینان خوش یمن بود!

لیورپول 2-0 میلان؛ پیراهن جدید برای بندرنشینان خوش یمن بود!
در دیداری دوستانه از مسابقات ICC لیورپول موفق شد با دو گل از سد میلان عبور کند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، در شرایطی لیورپول و میلان دیدار فینال لیگ قهرمانان در سال 2005 را در ایالات متحده تکرار کردند که قرمزها بازی نخست را در ICC به چلسی باخته بودند و میلان از سد بایرن مونیخ عبور کرده بود.

مهم ترین موقعیت نیمه نخست در آخرین دقایق آن رقم خورد. جایی که مانه خود را از مدافعان ایتالیایی جدا کرد اما ضربه نهایی را به دستان گابریل کوبید.

دقیقه 59 لیورپول به گل رسید. دیووک اوریگی توانست بازیکن سابق لیورپول گابریل پالتا را در دفاع روسونری شکست داده و گل نخست بازی را به ثمر برساند. دقایقی بعد روی سانتر آباته، نیانگ به فرصت خوبی رسید اما ضربه سر بی دقت وی به بیرون رفت. دقیقه 73 انگلیسی ها به گل دوم رسیدند. روبرتو فیرمینو بود که قدر موقعیتی که اوجو (که می شود او را بهترین بازیکن زمین معرفی کرد) برایش ساخته بود را دانست و دروازه را برای بار دوم از فاصله نزدیک باز کرد. ضربه سر هوندا در دقیقه 83 از روی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 87 فیرمینو تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم رفت اما این بار گابریل مانع شد.

برچسب‌ها: میلان آث میلان لیورپول گابریل پالتا روسونری A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

343 Nancy1395/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi