خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

خواهر رونالدو و واکنش تکراری به شکست یووه

خواهر رونالدو و واکنش تکراری به شکست یووه
خواهر رونالدو و واکنش تکراری به شکست یووه(عکس)
ایلما، خواهر کریستیانو رونالدو به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش یوونتوس در چهارچوب مسابقه فینال رقابت های کوپا ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف ناپولی رفت و در ضربات پنالتی از حریف خود شکست خورد. در آن مسابقه انتقادات زیادی نسبت به عملکرد کریستیانو رونالدو مطرح شد و حتی برخی معتقد بودند که یکی از دلایل ناکامی بیانکونری در رسیدن به جام عملکرد بد فوق ستاره پرتغالی بوده است.

انتقادات پس از فینال کوپا ایتالیا باعث شد که خواهر کریستیانو رونالدو نسبت به آنها واکنش تندی نشان دهد؛ اتفاقی که حالا و یک مرتبه دیگر بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا تکرار شده است. این اتفاق اما در حالی رخ داده که در بازی دیشب یوونتوس مقابل لیون و بر خلاف دیدار فینال کوپا ایتالیا، رونالدو عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داد و هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد اما این گل ها برای صعود یووه کافی نبود.

حالا و در همین رابطه ایلما، خواهر کریستیانو رونالدو در واکنش به یوونتوس در لیگ قهرمانان پستی در صفحه اینستاگرام خود قرار داد و نوشت: " تو نسبت به سایرین عملکرد بهتری ارائه دادی و من به این فداکاری هایت افتخار می کنم‌. متاسفانه اما تو نمی توانی همه کارها را یک نفره و به تنهایی انجام دهی. این یک اتفاق غیر ممکن است. این را میدانی که فوتبال همیشه اینگونه بوده اما تو بهترین عملکرد را ارائه دادی و هنوز هم بهترینی."

برچسب‌ها: خواهر رونالدو کریستیانو رونالدو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

47 اطلاعیه1399/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi