خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

خوش‌شانس بودم که سه سال کنار رونالدو بازی کردم

خوش‌شانس بودم که سه سال کنار رونالدو بازی کردم
جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس‌ تمجید ویژه‌ای از دو همبازی سابق خود یعنی کریستیانو رونالدو و‌ پل پوگبا انجام داده است.
ه گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی شب گذشته یک بار دیگر نقش تعیین کننده خود را برای منچستر یونایتد ایفا کرد و در پیروزی 3-2 این تیم در اولدترافورد برابر تاتنهام موفق به ثبت هت‌تریک شد. او در این فصل 18 گل در 31 بازی در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است.

کیه‌لینی در گفت‌وگو با تایمز در مورد کیفیت رونالدو صحبت و خاطرنشان کرد که او علی‌رغم توانایی‌هایش نمی‌تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. او گفت: "مسی و کریستیانو نسبت به بقیه متفاوت هستند. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که سه سال در یوونتوس با کریستیانو همبازی بودم. با دیدن روزانه رونالدو می‌توانید به برخی از اسرار او پی ببرید.

او هر روز برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند و همیشه اهداف جدیدی پیدا می‌کند. در لحظات بزرگ، زمانی که به او نیاز دارید، حضور دارد. در نهایت رونالدو فقط یک بازیکن است. با این حال اگر کریستیانو در تیمی باشد که از او حمایت کنند، مطمئن باشید که او به گل خواهد رسید."

کیه‌لینی در مورد پل پوگبا نیز گفت: "پوگبا، لبرون جیمز فوتبال است. واقعاً، وقتی او را در حال بزرگ شدن می‌بینم، فوق‌العاده است. هفته اول تمرین که دیدمش گفتم چی؟ او واقعی نیست! او از منچستریونایتد آمده بود، بنابراین انتظار داشتم با یک بازیکن خوب ملاقات کنم، اما همچنین فکر می‌کردم اگر او برای یونایتد بازی نمی‌کند، نمی‌تواند بازیکن برتری باشد اما او این‌گونه بود. او با دیگران متفاوت بود و من ناراحتم که به‌طور کامل آنچه را که هست؛ نشان نمی‌دهد. او در بسیاری از بازی‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است، اما به‌خاطر مصدومیت و دلایل دیگر خوش شانس نبوده است.‌ او نتوانسته است به‌طور مداوم تمام مهارت خود را نشان دهد."

برچسب‌ها: جورجو کیه لینی منچستریونایتد کریستیانو رونالدو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

159 Reza Wampire1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi