خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بابت شرایط فعلی رونالدو متاسفم

بابت شرایط فعلی رونالدو متاسفم
برناردسکی:بابت شرایط فعلی رونالدو متاسفم
فدریکو برناردسکی، ستاره سابق یوونتوس، بابت شرایط کریستیانو رونالدو ابراز تاسف کرد.
شرایط در ماه های اخیر اصلا باب میل کریستیانو رونالدو پیش نرفته و این ستاره پرتغالی در ترکیب تیم ملی کشورش در جام جهانی روزهای دشواری را تحمل کرد. اما شرایط در رده باشگاهی نیز چندان متفاوت نیست و رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستریونایتد هنوز راهی تیم جدیدی نشده است. فدریکو برناردسکی، وینگر ایتالیایی و سابق یوونتوس، رونالدو را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ توصیف کرده و او را شایسته پایان بهتری قلمداد کرد.
فدریکو برناردسکی گفت: "برای کریستیانو متاسفم، او یکی از سه بازیکن بزرگ و قدرتمند تاریخ است. به نظر من به خاطر عملکردی که رونالدو در سال های گذشته در زمین از خود نشان داده، او شایسته پایان متفاوتی بوده است. من بیش از هر چیز از نظر انسانی برای رونالدو متاسفم، زیرا او انسان بزرگی است.

بازیکنی در سطح او حق دارد هر وقت خودش بخواهد از فوتبال کنار برود، اما شما باید با خود شفاف بوده و درک کنید که چه زمانی برای انجام این کار مناسب است. اگر من در کنار رونالدو در رختکن منچستریونایتد بودم، قطعا تصمیم او را می پذیرفتم. من یک بازیکنان حرفه ای هستم و چه رونالدو بخواهد در تیم بماند چه نه، من با تمام توان برای موفقیت تیم خود مبارزه خواهم کرد."

برچسب‌ها: یوونتوس فدریکو برناردسکی کریستیانو رونالدو منچستریونایتد پرتغال جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

146 Mehr.n.b1401/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi