خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پنج باری که رونالدو هم تیمی هایش را در یوونتوس تنها گذاشت

پنج باری که رونالدو هم تیمی هایش را در یوونتوس تنها گذاشت
کریستیانو رونالدو، دو روز پیش، به جای تماشای دیدار منچستر یونایتد با منچسترسیتی، به پرتغال بازگشت و این اولین باری نیست که وی از هم تیمی هایش جدا می‌ شود و آنها را ترک می‌ کند. در اینجا به مواردی از این دست اشاره شده است.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا فوق ستاره 37 ساله پرتغالی سابقه‌ بدی در این زمینه دارد و در طول سه سال حضورش در یوونتوس بارها تیم و هم تیمی هایش را ترک کرده و آنها را تنها گذاشته است. در این جا پنج رخداد متمایز به طور خاص بررسی می شوند؛ این موارد می‌توانند ثابت کنند که چرا در تعهد این بازیکن نسبت به شیاطین سرخ، پس از یک فصل سخت، شک ها و تردید هایی ایجاد شده است.

1- برداشت نوعی قارچ
در اکتبر 2019، مائوریتزیو ساری، سرمربی وقت یوونتوس، تصمیم گرفت به رونالدو در یک بازی خارج از خانه مقابل لچه استراحت بدهد. البته رونالدو به جای پیوستن به تیم، در تورین ماند و تصمیم گرفت به جستجو و برداشت نوعی قارچ خوراکی در حومه‌ ی شهر برود. این در حالی بود که یوونتوس در آن بازی یک تساوی ناامیدکننده 1-1 را به دست آورد. بسیاری از هواداران تصمیم او برای تفریح و استراحت در عوض اینکه به تیم بپیوندد و نیمکت نشین باشد و احتمالاً در نیمه دوم برای کمک به کسب پیروزی وارد زمین شود را زیر سوال بردند.

2- خروج زودهنگام از استادیوم بعد تعویضش مقابل میلان
دو هفته پس از برداشت قارچ، ساری در دقیقه 55 بازی خانگی مقابل میلان، رونالدو را از زمین بیرون آورد که در آن زمان بازی هنوز 0-0 مساوی بود. او جای خود را به پائولو دیبالایی داد که 22 دقیقه بعد گل برتری یوونتوس در آن بازی را به ثمر رساند. بازیکن سابق رئال مادرید تحت تأثیر تصمیم مربی خود قرار نگرفت و پس از تعویض، به جای تماشای بازی از روی نیمکت، ورزشگاه آلیانز را ترک کرد.

3- پرواز به پرتغال
در ماه مارس سال 2020 میلادی، درست قبل از اولین قرنطینه سراسری در ایتالیا، رونالدو به پرتغال رفت تا نزدیک مادرش در مادیرا باشد. وقتی چند روز بعد خبر مثبت شدن تست دنیله روگانی منتشر شد، مدتی می شد که رونالدو در خانه بود. او همچنین اولین بازیکن خارجی یوونتوس بود که کشور ایتالیا را ترک کرده بود. پس از چندی نتیجه‌ تست کرونای او مثبت اعلام و در مادیرا قرنطینه شد.

بسیاری رونالدو را متهم کردند که پروتکل‌های کووید را جدی نمی‌ گرفت و تصمیم او بدون شک باعث شد تا دیگر بازیکنانِ خارجیِ یوونتوس در روزها و هفته‌های بعد ایتالیا را ترک کنند.

4- یک ملاقات پس از بازی مقابل میلان
بعد از باخت 3-0 مقابل روسونری در ماه می سال گذشته میلادی، رونالدو با آندره آ آنیلی و جان الکان در مارانلو دیدار کرد. بسیاری از هم تیمی های او از برگزاری چنین ملاقاتی راضی نبودند، اگرچه طبق گزارشات، این ملاقات از قبل برنامه ریزی شده بود و قرار بود بدون توجه به نتیجه بازی مقابل میلان صورت پذیرد.

5- جدایی و خروج از یوونتوس
رونالدو تابستان گذشته یوونتوس را در میان طوفانی از هرج و مرج ترک کرد و به طور باورنکردنی‌ ای مشخص نبود که آینده او در کدام تیم رقم می‌خورد.

او فصل را با بیانکونری آغاز کرد و 30 دقیقه در تساوی 2-2 تیمش مقابل اودینزه به میدان رفت. این درحالی بود که آن زمان اصلا مشخص نبود، رونالدو خواستار جدایی از یوونتوس و انتقال به تیم دیگری است.

به نظر می رسید ستاره پرتغالی در آستانه پیوستن به منچسترسیتی و آغاز همکاری با پپ گواردیولا باشد ولی در نهایت او به اولدترافورد بازگشت و هم تیمی های خود در یوونتوس را در تاریکی مطلقی از ترس و نگرانی و بهت رها کرد.

برچسب‌ها: یوونتوس کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

103 Esteghlal Fc‌1400/12/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi