خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست

رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست
سرمربی سابق کریستیانو رونالدو در یوونتوس گفت قابل درک است که رونالدو نخواهد در پست مهاجم نوک بازی کند و تنها در وضعیت اورژانسی حاضر به چنین کاری بوده است.

کریستیانو رونالدو روزهای خوبی را در منچستریونایتد سپری نمی کند و به طور غافلگیرکننده ای فردا در دربی منچستر در فهرست نفرات شیاطین سرخ از سوی رالف رانگنیک حضور ندارد. پس از پیروزی 3-0 لاتزیو مقابل کالیاری در سری آ، اسکای اسپورت از مائوریتزیو ساری در مورد شایعات مشکلات کریستیانو رونالدو با سرمربی منچستریونایتد سوال شد. از ساری پرسیده شد:

آیا این حقیقت دارد که شما در یوونتوس از کریستیانو رونالدو خواستید در پست مهاجم نوک بازی کند و او این درخواست را رد کرد؟

کریستیانو با من بیش از سال های دیگر حضورش در سری آ گلزنی کرد. در اوقاتی که وضعیت اورژانسی و خاص بود، او حاضر بود در پست مهاجم نوک بازی کند اما دوست نداشت به طور دائمی و مستمر در این پست بازی کند. در چنین حالتی اگر اصرار کنید، درخواست و قطعیت بازیکن را به چالش می کشید. کریستیانو در هر فصل 35 تا 40 گل در پست وینگر به ثمر رساند. بنابراین از نظر او چنین درخواستی برای بازی در نوک مزخرف بود. با توجه به سبک بازی او، این کاملا قابل درک است.
کریستیانو رونالدو زیر نظر ساری در یوونتوس 46 بازی رسمی انجام داد و 37 بار گلزنی کرد. در فصل 2019/2020 رونالدو در 33 بازی سری آ 31 گل و 8 پاس گل ثبت کرد اما در منچستریونایتد اخیرا در 10 بازی قبلی خود تنها 1 گل زده است.

برچسب‌ها: یوونتوس کریستیانو رونالدو مائوریتزیو ساری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

271 Esteghlal Fc‌1400/12/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi