خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,757

ثروتمندترین مرد چین می خواهد میلان را بخرد

ثروتمندترین مرد چین می خواهد میلان را بخرد
یک نشریه ایتالیایی ادعا کرده است که ثروتمندترین شهروند چین، قصد دارد سهام باشگاه میلان را بخرد و برای روسونری نیز یک استادیوم جدید بسازد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از نشریه رپوبلیکا، "جک ما"، ثروتمندترین مرد چین در رأس گروهی قرار دارد که به خرید سهام باشگاه میلان ابراز تمایل کرده و گفته حاضر است برای این تیم یک ورزشگاه جدید احداث کند.

این نشریه ادعا کرده است که جک ما، بنیان‌گذار شرکت تجارت اینترنتی "علی‌بابا"ی چین و سهامدار باشگاه گوانگژو اورگراند، رئیس گروهی است که مذاکرات خود را با میلان برای تملک این باشگاه آغاز کرده است. ظاهراً این گروه چینی پیشنهاد خود را برای خرید باشگاه میلان به سیلویو برلوسکُنی، مالک باشگاه میلان ارائه کرده، اما بعید است که تا پایان هفته آینده از او برای ادامه مذاکرات جواب قطعی بگیرد.

طبق ادعای رپوبلیکا، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و طرفین بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف پیدا نکنند، مالکیت باشگاه میلان تا اواسط ماه ژوئن به طرف چینی منتقل می‌شود. یکی از اولین پروژه‌های جک ما پس از بر عهده گرفتن مالکیت باشگاه میلان احداث استادیومی اختصاصی برای روسونری خواهد بود، ضمن این که او در نظر دارد مارچلو لیپی، سرمربی پیشین گوانگژو اورگراند را به‌عنوان مدیرفنی میلان استخدام کند.

جک ما طبق آخرین گزارش نشریه فوربس، مجموعاً معادل 24.1 میلیارد دلار دارایی دارد و اولین مرد ثروتمند چین و هجدهمین مرد ثروتمند دنیاست.

برچسب‌ها: ورزش فوتبال میلان آث میلان جک ما روسونری شرکت تجارت اینترنتی "علی‌بابا" باشگاه گوانگژو اورگراند A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

228 Nancy1395/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi