خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

رسمی: وینچنزو مونتلا از فیورنتینا اخراج شد

رسمی: وینچنزو مونتلا از فیورنتینا اخراج شد
باشگاه فیورنتینا در آخرین ساعات روز دوشنبه سرانجام پس از چندین روز شایعه و مذاکره تصمیم گرفت وینچنزو مونتلا مربی جوان و موفق خود را اخراج کند.
در طی روز های اخیر تنش در باشگاه بسیار زیاد بود و مصاحبه های مونتلا نیز نشان می داد که رابطه خوب گذشته با سران باشگاه را از دست داده است. مونتلا که همواره عنوان کرده بود اولویت اول خود را به فیورنتینا اختصاص داده، سرانجام مورد غضب دلاواله قرار گرفته و در نهایت از کار برکنار شد.

"باشگاه فیورنتینا رفتار و صحبت های اخیر وینچنزو مونتلا را به عنوان دلیلی واضح برای علاقه این مربی به فسخ قراردادی که 2 سال پیش امضا شده بود، تفسیر کرده است. به همین دلیل، با افسوس فراوان باید اعلام کنیم که اعتماد لازم برای ادامه این همکاری از بین رفته و ما مجبور به اتخاذ تصمیمی گرفتیم که برای باشگاه بهتر باشد و وینچنزو مونتلا را اخراج کردیم. این تصمیم ناگهانی، مشخصا مشکلات سازمانی را برای ما پدید می آورد که باید به سرعت آنها را حل کنیم. ما انتظار شفافیت بیشتر، ابهام کمتر و احترام بیشتری از این مربی به لباس تیم، هواداران و باشگاهی که چیز های زیادی به او داده بود، داشتیم."

برچسب‌ها: فیورنتینا مونتلا وینچنزو مونتلا اخراج

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

250 افتخار هزاره ها1394/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi