خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

در وضعیت حساسی قرار داریم بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نداریم

در وضعیت حساسی قرار داریم بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نداریم
در هفته سی و پنجم رقابت های سری آ، تیم فیورنتینا در خانه تیم امپولی به مصاف این تیم آماده و با انگیزه خواهد رفت تا با کسب یک پیروزی، شانس خود برای حضور در رقابت های اروپایی فصل آینده را افزایش دهد. وینچنزو مونتلا مربی بنفش ها، پیش از این دیدار حساس از بازیکنانش خواسته تا شکست برابر سویا را بپذیرند و برای جبران آن نتیجه تلاش کنند:

"در وضعیت حساسی قرار داریم که باید از شرایط عجیب و نتیجه بد بازی با سویا خارج شویم. ما هیچ بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نداریم و با رقیب قدرتمندی روبرو خواهیم شد که انگیزه فوق العاده زیادی دارند. پس از بازی با سویا من بازیکنان را "شکست خورده" دیدم ولی آنها را "بی روح" ندیدم و حالا باید در این روز ها روحیه خود را افزایش دهیم. ما باید آن شکست را بپذیریم ولی مطمئن هستم که تیم می تواند جبران کند. من بی صبرانه منتظر بازی برگشت هستم و در این زمان به طور جدی به آنالیز وضعیت تیم حریف خواهیم پرداخت."

"مطمئنا بهترین ترکیب ممکن را در برابر امپولی به میدان خواهم فرستاد که بیشترین تضمین موفقیت را برای ما داشته باشد. آنها انگیزه زیادی دارند ولی ما از هر نظر برتر هستیم و این را اثبات خواهیم کرد. جلاردینو؟ از عملکرد او راضی هستم و واقعا از نحوه تمرینات که برای تیم می کند متعجب شده ام. تاتاروزانو؟ هنوز به شرایطی نرسیده که بتوانند همانند روز های قبل از مصدومیت به ما تضمین بدهد. آینده کاری؟ الان زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. من این روز ها خیلی جدی تر و باتجربه تر از روز های ابتدایی مربیگری خودم شده ام و هنوز می توانم کار های زیادی را انجام دهم."

"وچینو؟ من انتظار چنین فصل خوبی از او در امپولی داشتم چون فصل پیش در کالیاری نیز نکات مثبت زیادی را نشان داده بود. او برای رفتن به امپولی، جایی که بیشترین پیشرفت را داشت، تشویق شد ولی هنوز هم جای پیشرفت زیادی دارد. او حالا به یک بازیکن قابل اتکا تبدیل شده است. گل های زیاد دریافتی؟ دفاع از خط حمله و مهاجمین آغاز می شود و سپس به هافبک ها می رسد. بازیکنان و مربی به یک اندازه در این موضوع نقش دارند و مطمئنا می توانیم بهتر باشیم. اعتراض هواداران؟ من واقعا متاسف و ناراحتم ولی به آنها توصیه می کنم باز هم به ورزشگاه آمده و تیم را حمایت کنند."

برچسب‌ها: مونتلا فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

219 امین گرگان1394/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi