خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

آمادگی مونتلا برای آخرین مذاکره با باشگاه

آمادگی مونتلا برای آخرین مذاکره با باشگاه
دو تیم فیورنتینا و پالرمو در حالی در هفته سی و هفتم رقابت های سری آ به مصاف هم می روند که شب گذشته عکس ها و مطالبی در مورد ملاقات وینچنزو مونتلا با ماسیمو فررو رییس باشگاه سمپدوریا چاپ و منتشر شده بود. مونتلا این ملاقات را تایید کرده اما مدعی شده فقط یک دیدار معمولی با دوستان مشترک بوده و بحث کاری مطرح نبوده است:

"من مدت زیادی است که فررو را می شناسم و شب گذشته نیز با هم ملاقات کردیم چون دوستان مشترکی داشتیم. من به باشگاه هم اعلام کردم که این یک ملاقات حرفه ای و کاری نبود. من به طور مداوم با باشگاه در ارتباط هستم و اهداف کلی خودم را بیان کرده ام ولی هنوز در مورد مسائل جزیی صحبتی نداشته ایم. من احترام زیادی برای هواداران تیم قائل هستم و آنها نیز چنین بوده اند. مهم ترین چیز این است که در مورد تمامی مسائل با سران باشگاه صحبت کنیم و به این فکر کنیم که چه تصمیمی برای فیورنتینا بهتر خواهد بود."

"ما باید مطمئن شویم که شرایط لازم برای ادامه همکاری با همان اشتیاق قبلی وجود دارد. ما باید به تبادل اندیشه ها بپردازیم و شاید جلسه بعدی، آخرین دیدار من با سران باشگاه باشد ولی در حال حاضر زمان صحبت در مورد آن نیست. هر موقعی که باشگاه شرایط را مساعد بداند، من آماده مذاکره هستم. پالرمو؟ آنها می خواهند در آخرین بازی خانگی خود در این فصل عملکرد خوبی داشته باشند ولی ما هم به اهداف خودمان فکر می کنیم و باید بسیار بهتر از حریف ظاهر شویم. به هر حال بازی بسیار خطرناکی خواهد بود چون آنها بازیکنان مستعدی دارند و فوتبال بسیار خوبی را بازی می کنند."

"اگر با روش و نگرش درستی به این بازی نرویم، مطمئنا به مشکل بر خواهیم خورد. نمره فصل فیورنتینا؟ به نظر من تیم در این فصل هر کاری که می توانست انجام داد و شاید حتی کمی هم بیشتر و ما تا پایان در تمامی رقابت ها حاضر بودیم. پس می توانم اعلام کنم که فصل مثبت و رضایت بخشی را داشتیم. گومز؟ او یک بازیکن حرفه ای است. من در این روز ها تصمیمات دیگری گرفته ام ولی همه آنها فنی بوده و بر اساس وضعیت تیم می باشد. من هیچ مشکل شخصی با او ندارم و او نیز هرگز از بازی کردن امتناع نکرده است. چنین مسائلی در تیم ما وجود ندارد."

برچسب‌ها: مونتلا فیورنتینا سمپدوریا سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 0

310 Persepolisi1394/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi