خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

برای رقابت با بزرگان ایتالیا، راه مونتلا را ادامه می دهم

برای رقابت با بزرگان ایتالیا، راه مونتلا را ادامه می دهم
پس از گذشت دو هفته از اخراج وینچنزو مونتلا، باشگاه فیورنتینا شب گذشته سرانجام پائولو سوسا را به عنوان مربی جدید ویولا معرفی کرد. این مربی پرتغالی امروز به ایتالیا سفر کرد و پس از امضای قرارداد، در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر شد. وی در اولین صحبت های خود از هواداران درخواست کرد تا با فراموش کردن گذشته او که مربوط به بازی در تیم یوونتوس می باشد، به فکر مشارکت در تیم جدید و کسب نتایجی عالی باشند:

"من می خواهم از تمامی افرادی که خواستار حضور من در فلورانس بودند، تشکر کنم. من به تاریخ این باشگاه افتخار می کنم و می خواهیم که در کنار هم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم. من تمامی تلاشم را به کار خواهم بست و با خودم، تلاش زیاد و صدافت را به همراه آورده ام. ما می خواهیم یک فوتبال سرگرم کننده، لذت بخش و همراه با پیروزی را بازی کنیم. من روز های بسیار خوبی را به عنوان بازیکن در ایتالیا داشتم و مطمئن هستم که می توان همین کار را به عنوان مربی نیز انجام دهم. در ایتالیا با مربیان بزرگی رقابت خواهم کرد و از سختی آن به خوبی آگاه هستم ولی یک رقابت بسیار زیبا در پیش روی من می باشد."

"ما باید به ظرفیت های خود آگاه باشیم، هواداران در تیم سهیم هستند و می خواهیم به همراه هم در بازی های بسیار زیادی به پیروزی برسیم. در فوتبال اولویت اول با نتیجه می باشد ولی من می خواهم در میان تک تک هیجانات و احساسات هواداران زندگی کنم. مونتلا؟ من یکی از طرفداران بزرگ او هستم و افتخار می کنم که جای او را در فیورنتینا پر می کنم. ما راهی را ادامه می دهیم که این تیم در طول این سال ها با مونتلا رفته است. سبک بازی فوتبال تیم او بسیار پر طراوت و لذت بخش بود و من واقعا آن را دوست داشتم. ما تلاش می کنیم که همان فوتبال را تکرار کنیم."

"صلاح؟ من همیشه دنبال چنین بازیکنی بوده ام، خیلی خوب او را می شناسم و می تواند در بازی تفاوت ایجاد کند. پیام به هواداران؟ من فردی هستم که با فوتبال زندگی می کنم و خدا را شکر هر روز با عشق آن را انجام می دهم. من می دانم برخی از هواداران گذشته من به عنوان بازیکن یوونتوس را به یاد می آورند ولی من حالا فقط به کارم در فیورنتینا فکر می کنم و می خواهم نتایجی عالی را برای این تیم کسب کنم. گومز؟ همه بازیکنان تیم فیورنتینا مهم و با کیفیت هستند. اما من ابتدا باید بدانم چه بازیکنانی برای ترکیب اصلی تیمم نیاز دارم که می توانند ایده های من را در زمین پیاده کنند."

برچسب‌ها: مونتلا فیورنتینا پائولو سوسا مربی جدید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 0

359 فرانسیاااا1394/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi