خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

سائول: مهم نیست اگر آگوئرو به رئال برود

سائول: مهم نیست اگر آگوئرو به رئال برود
سائول، هافبک جوان و آینده دار اتلتیکو مادرید، به شایعه رفتن آگوئرو به رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش "مستر90"، آگوئرو بین سال های 2006 تا 2011 برای اتلتیکو بازی می کرد و سپس راهی منچستر سیتی شد. در این مدت، رئالی ها بارها تلاش کردند تا این ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرند اما با مخالفت مدیران اتلتیکو روبرو شدند. حال خبر می رسد که پرز قصد دارد 90 میلیون یورو برای جدایی آگوئرو از سیتی بپردازد.

سائول که فصل گذشته زیر نظر سیمئونه، پیشرفت چشمگیری داشت و در دربی برگشت مادرید یک گل برگردان بسیار تماشایی نیز به رئال زد، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال رفتن آگوئرو به رئال گفت:" نظر خاصی ندارم. اگر آگوئرو دوست دارد به رئال برود باید این کار را انجام دهد. حالا دیگر مهم نیست که او به رئال بپیوندد یا خیر."

سائول در مورد شرایط اتلتیکو نیز گفت:" زمانی اتلتیکو یک تیم درجه دو در لالیگا بود اما حالا نه تنها در اسپانیا که در اروپا هم تیمی ترسناک و مدعی هستیم و همه از ما بخاطر شیوه خاص بازی و جنگیدنمان در زمین می ترسند. اتلتیکو تیم جوان و رو به رشدی است. با ایده های سیمئونه از این هم بهتر خواهیم شد."

برچسب‌ها: سرخیو آگوئرو منچستر سیتی اتلتیکو مادرید رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

264 آنتوان گریزمن1394/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi