خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

شش بازیکن آکادمی اتلتیکو مادرید راهی رئال مادرید شدند

شش بازیکن آکادمی اتلتیکو مادرید راهی رئال مادرید شدند
رئال مادرید و اتلتیکومادرید سالهاست که با هم اختلاف پیدا کرده اند. شدت گرفت این اختلاف باعث شده تا تفاهم دو باشگاه در مورد عدم خرید بازیکنان آکادمی همدیگر از بین برود.

مارکا گزارش داده است که رئال مادرید شش بازیکن از آکادمی اتلتیکو خریده همان طور که شش بازیکن از ختافه، پنج بازیکن از لگانس و چهار بازیکن از رایو آلکوبنداس را خریده است. در حقیقت خرید بازیکنان آکادمی از شهر مادرید راحت تر است چرا که نیازی به نقل مکان خانواده آنها نیست و بدین ترتیب رئال مادرید راحت تر از آکادمی های مادرید بازیکن می خرد. البته رئال مادرید به طور مثال سه بازیکن از آکادمی والنسیا خریده است : مارکو کمپانی در ره نونهالان و کارلوس رودریگز و کیکه ریبس در رده جوانان.

از میان شش بازیکنی که توسط رئال از آکادمی اتلتیکو خریده شده، آریل انکوگه نامدارترین است که مدافع تیم ملی اسپانیاست و در رده نوجوانان توپ می زند. کورکوا برای تیم نوجوانان بی خریده شده است که تلاش اتلتیکو برای حفظ او ناکام بود. ناچو و هایمه برادران آلامدا نیز این تغییر را پذیرفتند. الی به تیم نونهالان ملحق می شود و دومی به تیم پیش از نونهالان نواث پرز نیز به تیم نونهالان ملحق شده است. اینیگو فرسکو نیز به تیم نونهالان ملحق شده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 E. Cᴀᴍᴀᴠɪɴɢᴀ1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi