خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

ستاره سابق سیتی : اینتر یکی از بهترین خطوط آتش اروپا را دارد

ستاره سابق سیتی : اینتر یکی از بهترین خطوط آتش اروپا را دارد
طرفداری | دو تیم منچسترسیتی و اینتر در روز شنبه 20 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند و سیتیزن‌ها این فرصت بزرگ را در اختیار دارند که با برد در این بازی به یک سه‌گانۀ تاریخی دست یابند.

سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی معتقد است که این بازی تقابل خطوط دفاعی و حملۀ دو تیم نیست چرا که اینتر نیز یکی از بهترین خطوط حملۀ اروپا را در اختیار دارد و بازی با چنین تیمی به هیچ‌وجه آسان نخواهد بود.

اینتر مهاجمان بزرگی دارد. ما در مورد ادین ژکو صحبت می‌کنیم، اما آنها لائوتارو مارتینز را هم در اختیار دارند که پس از جام جهانی در فرم خوبی قرار دارد و اگر روملو لوکاکو را هم به این خط حمله اضافه کنیم، پی به قدرت آنها خواهیم برد.

لوکاکو در بازی‌های فیزیکی بسیار مثمرثمر بازی می‌کند و می‌تواند به خوبی توپ را کنترل کند. علاوه بر اینکه او گلزن خوبی است، می‌تواند برای هم‌تیمی‌هایش را صاحب موقعیت گلزنی کند و خلاصه بگویم آنها یکی از بهترین خطوط آتش اروپا را در اختیار دارند.

انتظار می‌رود که سیمونه اینزاگی از ادین ژکو، هم‌تیمی سابق آگوئرو در منچسترسیتی در ترکیب اولیه خود استفاده کند و از لوکاکو در نیمه دوم استفاده نماید.

ژکو هنوز هم همان مهاجم گلزن و خطرناکی است که سراغ دارم. او در هر لحظه می‌تواند گلزنی کند و جای تعجب نیست که ادین فصل خوبی را در اینتر پشت سرگذاشته است. مطمئنا ژکو یکی از بازیکنانی خواهد بود که سیتی باید به طور خاص مراقب او باشد.

ادین ژکو در طول تمامی رقابت‌های این فصل برای اینتر در 51 بازی، آمار 14 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است. این آمار برای مارتینز 28 گل و 11 پاس گل در 56 بازی و روملو لوکاکو هم در 35 بازی 13 گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها: منچستر سیتی سرخیو آگوئرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

14 ایران ، خدا1402/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi