خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

منچسترسیتی به جذب رنان لودی علاقه‌مند است

منچسترسیتی به جذب رنان لودی علاقه‌مند است
سیتیزن ها دفاع چپ تیم اسپانیایی را مدنظر قرارداده اند.

منچسترسیتی با ناامیدی و نگرانی لیست کوتاهی از اهدافش برای تقویت پست دفاع چپ تهیه کرده است. رنان لودی از اتلتیکو مادرید شاید مهمترین اولویت آبی های منچستر باشد.

fه گزارش تلگراف منچسترسیتی به دنبال جذب یک دفاع چپ قدرتمند برای تکمیل کردن تیم پپ گواردیولا است؛ در فهرست اهداف این باشگاه برای تقویت این پست نام رنان لودی به چشم می‌خورد. سیتیزن ها این دفاع چپ را شدیداً تمجید می‌کنند.

در حالی که جذب سرخیو گومز 21 ساله از اندرلخت قطعی به نظر می آید، ممکن است سیتی با جذب یک دفاع چپ دیگر، به فکر فروش قرضی گومز بیافتد. منچسترسیتی به جذب کوکوریا از برایتون علاقه‌مند بود اما حاضر نشد رقم درخواستی مرغان دریایی بپردازد.

در عین حال اتلتیکومادرید هم آماده است تا پیشنهادات برای لودی را در هفته های پایانی نقل و انتقالات تابستانی بررسی کند؛ ملی پوش 24 ساله برزیلی، سه فصل کامل در اتلتیکو حضور داشته و سه فصل دیگر از قراردادش نیز باقی مانده است.

yektanet.com

لودی همان خصوصیات مدنظر گواردیولا را برای پست دفاع چپ داراست؛ البته ممکن است اتلتیکومادرید همان رقمی را طلب کند که برایتون برای مارک کوکوریا درخواست داشت. دیگر گزینه های منچسترسیتی رافائل گریرو از دورتموند و بورنا سوسا از اشتوتگارت هستند.

البته فعلا گواردیولا تصمیم گرفته تا از ژائو کانسلو در پست دفاع چپ بهره گیرد؛ ممکن است در ددلاین شاهد اتفاقی ویژه تر باشیم. شاید منچسترسیتی نیم نگاهی به جذب کیه ران تیرنی داشته باشد؛ بازیکنی که با وجود زینچنکو شاید فرصت کمتری از این به بعد به دست آورد. سیتی همچنین روند پیشرفت رایان آیت نوری را دنبال می‌کند. باید دید در نهایت پپ گواردیولا و مدیران منچسترسیتی چه تصمیمی برای دفاع چپ خود اتخاذ خواهند کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید منچستر سیتی رنان لودی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

81 ღ میسون مونت ღ1401/05/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi