خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

بنزما در رادار منچستر یونایتد

بنزما در رادار منچستر یونایتد
کریم بنزما به عنوان راه حل مشکلات گل‌زنی یونایتد، مورد توجه لوئیس فن خال قرار گرفته است.

طرفداری— به گزارش جیمی جکسون از روزنامه The Guardian، اگر لاله آهنی تصمیم بگیرد تا برای جذب این مهاجم فرانسوی اقدام کند، باید با آرسنال به رقابت بپردازد. گفته شده که وی حدود 40 میلیون پوند ارزش دارد. ممکن است داوید ده خیا، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین، که ارزش او 30 میلیون پوند تخمین زده می‌شود، در این انتقال مورد استفاده قرار بگیرد

اگرچه بنزما تابستان گذشته قرارداد پنج ساله‌ای با رئال مادرید امضا کرد، اما حال که کارلو آنچلوتی اخراج شده و رافائل بنیتز به احتمال زیاد جای او را خواهد گرفت، آینده بنزما و بسیاری از بازیکنان رئال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و همین مسئله می‌تواند جذب او را برای فن خال ساده‌تر کند. بنزمای 27 ساله در فصل گذشته طی 46 بازی، 22 گل و 10 پاس گل را به نام خود ثبت کرد و از اعضای ثابت تیم ملی فرانسه محسوب می‌شود.

وی پیش از پیوستن به رئال مادرید، چهار بار عنوان قهرمانی لوشامپیونه را با تیم فوتبال المپیک لیون در فرانسه به دست آورد. او طی دوران حضورش در رئال توانسته لیگ قهرمانان اروپا، لا لیگا، کوپا دل ری، سوپر کاپ اسپانیا، سوپر کاپ یوفا و جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد. وی هم‌چنین در دو دوره جام ملت‌های اروپا و دو دوره جام جهانی شرکت کرده است و به زعم بسیاری از اهالی فن، در اوج به سر می‌برد.

فن خال امیدوار است که جذب بنزما مشکلات خط حمله تیم‌اش را حل کند. وین رونی، رابین فن پرسی، رادامل فالکائو و جیمز ویلسون طی فصل گذشته تنها 26 گل وارد دروازه رقیبان کردند و همین مسئله باعث ایجاد نگرانی برای LVG شده است. او مصمم شده تا خط حمله‌ای قدرت‌مند برای فصل بعد بسازد تا آن‌ها بتوانند برای کسب عناوین قهرمانی متفاوت رقابتی جدی انجام دهند.

چهار گلی که فالکائو به ثمر رساند، نشان داد که چرا یونایتد تصمیم گرفت قرارداد قرضی او را تمدید نکند و او را به موناکو بفرستد. خروج این مهاجم کلمبیایی باعث ایجاد یک جای خالی در ترکیب تیم شده است و البته از آن‌جایی که آینده رابین فن پرسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ممکن است این جای خالی به دو تبدیل شود و یونایتد نیازمند انجام دو خرید باکیفیت در این پست شود. اما وضعیت خط حمله فعلاً شناور است، چرا که ممکن است خاویر هرناندز از رئال مادرید به اولدترافورد بازگردد و بالأخره فرصت اثبات خود را بیابد.

برچسب‌ها: کریم بنزما رئال مادرید لوییس فن خال منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

316 جیلیوس1394/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi