خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

چند دقیقه تا آخرین بازی بنزما در رئال: خداحافظ KB9

چند دقیقه تا آخرین بازی بنزما در رئال: خداحافظ KB9
بعد از تایید جدایی کریم بنزما از رئال مادرید دقایقی پیش با انتشار ترکیب اصلی سفیدپوشان برای دیدار امشب مقابل اتلتیک بیلبائو مشخص شد بنزما با بازوبند کاپیتانی از ابتدا در میدان خواهد بود.

به این ترتیب، آخرین بازی رئال در فصل جاری، حکم آخرین بازی بنزما با پیراهن لوس بلانکوس را خواهد داشت و کاپیتان فرانسوی رئال امشب در برنابئو این فرصت را خواهد داشت که با هواداران خداحافظی کند.

روزنامه مارکا می‌گوید به احتمال زیاد در دقیقه 9 دیدار امشب هواداران همگی از صندلی‌های خود بلند شده و به تشویق بنزما خواهند پرداخت. هنوز مشخص نیست که آیا در این دقیقه بازی متوقف می‌شود تا بنزما بتواند در مراسمی ویژه با هواداران خداحافظی کند یا نه.

از این گذشته ساعتی پیش از شروع دیدار رئال مقابل اتلتیک بیلبائو، باشگاه رئال مادرید ویدیویی برای خداحافظی با کریم بنزما منتشر کرد. این ویدیو بهترین گلهای ستاره فرانسوی با پیراهن این تیم را به نمایش می‌گذارد. رئال در پستی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در کنار انتشار این ویدیوی خطاب به شماره 9 فرانسوی‌اش نوشت:" KB9 یعنی گل، خداحافظ کریم
رئال مادرید پیش از این در بیانیه‌ای به مناسبت جدایی بنزما نوشته بود:" کریم بنزما در سال 2009 به باشگاه رئال ماردید آمد، زمانی که تنها 21 سال داشت و به بازیکنی کلیدی در این دوران طلایی تاریخ ما تبدیل شد. او در طول 14 فصلی که از آرم این باشگاه دفاع کرد و پیراهن رئال را به تن داشت توانست 25 جام به دست آورد و رکوردی را در رئال به ثبت برساند: پنج لیگ قهرمانان، پنج جام جهانی باشگاه‌ها، چهار سوپرجام اروپا، چهار لالیگا، سه جام حذفی و چهار سوپرجام اسپانیا.

ترکیب اعلام شده رئال مادرید برای بازی مشب مقابل اتلتیک بیلبائو از این قرار است. 10 بازیکنی که شانس را این را پیدا کردند که در آخرین بازی کریم بنزما در کنار او باشند: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، کروس، کاماوینگا، سبایوس، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رودیگر، کریم بنزما.

برچسب‌ها: کریم بنزما رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

66 حسین قهرمان 741402/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi