خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تصمیم عجیب یووه: تلاش برای جذب بنزما!

تصمیم عجیب یووه: تلاش برای جذب بنزما!
یوونتوس امیدوار است که بتواند کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، را در تابستان آینده جذب کند.
قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا نرسانده است.
بر اساس قوانین اروپا، این بازیکن فرانسوی در حال حاضر و با توجه به این که وارد شش ماه پایانی قراردادش با رئال مادرید شده اجازه دارد که با دیگر باشگاه‌ها خارج از لالیگا وارد مذاکره شود.
در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که مشکلی برای تمدید قرارداد او با رئال مادرید وجود ندارد و رابطه این مهاجم با مدیران این باشگاه بسیار خوب است اما به نظر می‌‎رسد که یوونتوس قصد دارد شانس خودش را برای به خدمت گرفتن او امتحان کند.

کالچومرکاتو مدعی شده است که مدیران یوونتوس قصد دارند دست به اقدامی عجیب بزنند و پیشنهادی را به بنزما برای پیوستن به این باشگاه در تابستان سال آینده ارائه کنند.
این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی از احتمال حضور زین الدین زیدان روی نیمکت یووه در فصل آینده خبر داده بودند و علاقه این مربی سابق رئال مادرید به بنزما بر هیچکس پوشیده نیست.
حضور زیدان روی نیمکت یووه ممکن است شانس این باشگاه برای جذب این ستاره رئال را افزایش دهد اما همچنان اولویت اصلی او ادامه حضور در این باشگاه اسپانیایی است

برچسب‌ها: یوونتوس نقل و انتقالات اروپا کریم بنزما رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

93 Mehr.n.b1401/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi