خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

عجیب‌ترین جانشین برای بنزما: خیرش را ببینید!

عجیب‌ترین جانشین برای بنزما: خیرش را ببینید!
دیلی‌میل مدعی شد منچستریونایتد به رئال مادرید پیشنهاد داد آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی‌اش را با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 15 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.عجیب‌ترین جانشین برای بنزما: خیرش را ببینید!
به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت وینیسیوس جونیور و مشخص شدن شدت مصدومیت او رئال مادرید در خط حمله با بحرانی واقعی روبرو شده است.

رئال که امسال تابستان کریم بنزما را از دست داده برای او جانشینی جذب نکرد و تنها مهاجم کلاسیکی که این تیم در طول تابستان به خدمت گرفت خوسلو بود. مدیران باشگاه گمان می‌کردند با حضور وینیسیوس، رودریگو و خوسلو دیگر نیازی به مهاجم نخواهند داشت اما مصدومیت شش هفته‌ای مهاجم برزیلی همه حساب و کتاب‌‌ها را به هم ریخته است.

دیلی‌میل در گزارش خود مدعی شد مدیران منچستریونایتد در تماس با رئال مادرید به آنها انتقال قرضی آنتونی مارسیال را پیشنهاد داده‌اند. در صورت موافقت نهایی رئال، این مهاجم فرانسوی به مدت یک فصل راهی برنابئو می‌شود و رئال در پایان فصل از این گزینه برخوردار است که او را با پرداخت 15 میلیون یورو دائمی کند.

مهاجم 27ساله یونایتد تجربه بازی در لالیگا را دارد. او در سال 2022 یک فصل را به صورت قرضی در سویا بازی کرده بود.

مارسیال در جریان پیروزی خانگی 3-2 منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست اولین بازی فیکس خود در فصل جدید را با پیراهن یونایتد انجام داد. او در بازی قبلی مقابل وولوز نیمکت‌نشین بود و به زمین فرستاده نشد. در بازی مقابل تاتنهام هم مارسیال در اواخر بازی وارد زمین شد.

مهاجم فرانسوی در سال 2015 از موناکو به منچستریونایتد پیوست. او تا کنون 300 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و 88 گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد رئال مادرید کریم بنزما وینیسیوس جونیور آنتونی مارسیال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 سر خوش فرگوسن1402/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi